Wat voor gordijnen hebben jullie in de babykamer? (liefst zo specifiek mogelijk, winkel, kleur, prijs..) Want ik vind het best lastig zoeken!
Hema! Nu 20% korting. Ik heb de roze half verduisterende van 9,95. (Oké, nóg niet, maar die ga ik wel bestellen vanavond of morgen...)
Mijn post heb je wellicht niet veel aan, maar ik heb ze tweedehands. Mijn buren zijn net verhuisd en hadden prachtige ecru/creme kleurige gordijnen met een soort van werkje erin. Lijkt wel iets op barok. Maar dat is het toch niet helemaal. Ze waren iets ouder dan een jaar en kosten destijds 300 euro en ik heb ze voor 75 euro mogen overnemen. Ben er dus erg blij mee.
Ik heb een verduisterd rolgordijn en voor de sier eigenlijk beige inbetween gordijnen. Kosten: 100 euro bij de kwantum
Die heb ik op de slaapkamer van mijn dochtertje, zijn fijne gordijnen. Vergeet die kneuzen van de Hema er trouwens niet op te wijzen dat ze roze garen moeten gebruiken, hier hadden ze iets van groene garen gebruikt . Gelukkig zie je het niet, omdat het aan de raamkant zit, maar als je ze op de begane grond of voor een raam met balkon hangt, wel. Op de babykamer heb ik rode gordijnen van Leen Bakker of de Kwantum, waren geloof ik 30 Euro ofzo. Die zou ik niet aanraden, want mijn zus heeft dezelfde op haar slaapkamer en ze zijn al helemaal verkleurd door de zon. Terwijl we ze evenlang hebben hangen. Bij mij zien ze er nog goed uit, maar waarschijnlijk omdat er ook nog vitrage voor het raam hangt. Ze staan in mijn album.
Ikea verduistering rolgordijnen in elke kamer. En vitrage/overgordijnen ervoor. ( niet de ouderwetse). Die kun je overal wel laten maken. Bekijk bijlage 24666
wij hebben grodijnen van de leen bakker. Lime groen/auqablauw strepen. Het stof alleen was 112 euro en me schoonmoeder maakt ze op maat. Ik maak van het overige stof ook nog een hemeltje en een boxkleed Gordijnstof Nemo
Beige/zandkleur overgordijnen. Stof gehaald bij stoffenwinkel en buurvrouw (coupeuse) heeft ze gemaakt (bij elkaar ongeveer 60,-. En een vouwgordijntje bij de Hornbach gehaald ( 25,-).
Ik heb op beide babykamers velours gordijnen, bij de 1 wit bij de ander creme. Voor de witte was ik 70 euro kwijt (klein raam) voor de creme 150 (groter raam) meen ik, beide van de Kwantum. Dubbele plooi, dat valt wat mooier. En niet verduisterend, ze zeggen dat de baby dan snel een dag en nachtritme krijgt. De eerste had al meteen een goed dag en nachtritme, maar of dat door de gordijnen komt? Succes!
Ikea: klant en klare wit (creme wit eigenlijk) met metalen ringen. 50 euro was ik kwijt voor de gordijnen plus de rails. Hier kan je ze zien, heb voor het raam houten luxaflex, die hingen er al. Bekijk bijlage 24711
heb zwart rolgordijnen. cremekleurige vitrage en cremekleurige overgordijnen met flase lelie patroon. maar heb deze combinaties door heel mijn huis. Dus niet echt speciaal voor de babykamer
Wij hebben bij de Leenbakker wit/cremekleurige gordijnen besteld met winnie the pooh enzo erop besteld..Waren 67 euro kwijt.., niet verduisterend ofzo, hebben een rolluik omdat de zon er de hele dag op staat..
Heb voor mijn zoontje een Duette hangen, aangeschaft bij Verf & Wand speciaal zaak. Met inbetweens gordijnen. Moet wel zeggen dat dit normaal best prijzig is, maar aangezien de winkel van ons zelf is, heb ik de factuur zelf betaald. ( inkoopprijs) Gr Samantha
Voor mijn zoontje lime kleurige dikke overgordijnen tot aan de grond. Toen geloof iets van 100 euro bij de Leenbakker. Voor de babykamer hebben we een rolgordijn(ivm zonkant) die je zo kan draaien dat je streep open en streep dicht heb, of helemaal dicht. Daaroverheen muisgrijze velourse overgordijnen tot de grond(beide kwantum, gordijnen 70 euro, gratis maken!) kus miek