Weten jullie of het iets wil zeggen als je kindje altijd met zn hoofdje naar beneden ligt (Nu al bij ongeveer 8 echo;s) het zo zal blijven?
Totdat de kleine vast is ingedaald kan dit nog veranderen... sommige liggen constant goed... en tegen het einde draaien ze opeens fout..... niets van te zeggen dus......
Nee inderdaad.. maar dacht misschien als die kleine altijd zo ligt, dat dat toch zijn favo positie is en dat ik dan msschien meer kans heb dat die zo blijft liggen
haha dat d8 ik ook aleen was zijn favo houding met zn kont in me bekken en ze voeten in zijn nek ...dwarsligging duss..hoopte niet dat ie dat zo lkker vond dat ie zo bleef liggen mr nou voelde ik gister iets heel raars...en vdaag bij de vk bleek dat ie met zn koppie in me bekken lach meneer is eindelijk gedddraait.....nou heb ik 30 weken een controle echo om te kijken hoe meneer dan ligt..dus nee hij zal gewoon waarschijnlijk nog draaien..
dat had ik ook debby maar vdaag lach ie met zn koppie in me bekken...dus maak je mr geen zorgen nog hij vind t nu zo waarschijnlijk nog even lekker je bekken zijn een lekker steuntje in de rug voor hem waarschijnlijk hij heeft nog allee ruimte en t draaien voel je wel voelt heel gek...dont worry
ik weet niet of het de favo houding van me kindje is maar ze ligt al vanaf 15 weken met haar koppie naar beneden en dat is nu nog steeds zo me zoontje lag trouwens ook al heel snel met hoofdje naar beneden en is zo blijven liggen
Die van mij lag in eerste instantie keurig met 'r koppie naar beneden, maar bij de laatste echo (en dat vermoedde ik al vanwege de schopjes) in stuit. Ze is even gedraaid met het koppie naar beneden en momenteel ligt ze overdwars, zo te voelen aan de schopjes. Maar goed, ze kan nog alle kanten uit. Dus nee, het zegt helemaal niks als je baby nu steeds op een bepaalde manier ligt...
Bij mij lag de baby de hele tijd met het hoofd netjes naar beneden tot week 34, toen was hij/zij ineens gedraaid. Gelukkig met 36 weken weer terug gedraaid en nu ligt het goed en vast in het bekken. Bij mijn verloskundigen praktijk vertelde ze dat bijna 80 % op een gegeven moment in stuit ligt en er maar 3 % stuitbevallingen zijn, de meeste draaien dus nog