balen... als iemand anders de ultieme tip heeft (liefst met een link, mag ook van marktplaats) dan heeeeel graag!!!
had voor mijn zoontje een broek van fred en ginger, viel heel smal (knoopsgatelastiek niet hoeven te gebruiken!) Ze hebben trouwens nu uitverkoop
Hier veel little feet, dat valt ook smal. Hier ook een smal dametje. En ik koop trouwens ook gewoon de skinny modellen, ook wel bij de hema. Dat lubbert tenminste niet. Wel fijn hier ook wat tips tegen te komen. name-it vind ik leuk, maar valt vind ik vaak heel groot. Net als hema (niet alles) en h&m. Zo jammer is dat!
met een riempje kun je idd ook al veel oplossen, dan heeft je kindje wel lekker de ruimte om te bewegen. Mijn zoontje droeg en draagt zelden spijkerbroekjes, ik vond het zo sneu van die stugge stof om die beentjes. Tot een jaar of anderhalf droeg hij thuis -hoe onjongensachtig ook- truitjes en maillots. Hij heeft nu één spijkerbroek en zeurt zo nu en dan nog steeds dat het niet lekker zit.
heeft niet iemand onlangs in maat 80 de allerbeste spijkerbroekjes aankoop gedaan ever zodat de link geplaatst kan worden?? name it slim fit kan ik niet vinden en speur marktplaats af op de andere merkjes....
Deze heb ik net binnen Babyface baby broek? Bestel nu bij wehkamp.nl Ik kan met het rekbare elastiek nu zelfs al in 80, terwijl ze net aan het over gaan naar 80 is. En hij zit prima! Hij plooit ook leuk bovenin, vind het een super leuk broekje! Past mijn smalle meisje heel mooi. Het is alleen geen skinnyfit als je dat wilde, dus om de beentjes is het een gewone losse spijkerbroek. Beetje baggy, maar wel goed passend, het hoort zo zeg maar. edit: kon hem niet vinden, maar deze zit haar dus wel gewoon redelijk aansluitend http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/kleding/babykleding/meisjes/broeken/baby-meisjesbroek-(33083980) (sjips zie net dat de url dan ook niet meer werkt. Ik voeg een foto toe) Helaas dus niet meer via de webshop en ben bang ook niet meer in de winkel. Ik heb hem nog wel liggen in maat 74 mocht je belang hebben.
Leuk! Die turquoise is ook super leuk zeg! Is deze van de hema? Ga ik op mp speuren.. Ze is 10 mnd en 74 wordt soms al te klein vandaar maat 80
mijn mini is ook een dunnetje. Ik heb HEEL veel kleding gekregen en vindt het zonde om dan alsnog alle broeken zelf te kopen. Dus nu een dappersnapper gekocht. Ik vind dat echt een briljante uitvinding. Een riem die je niet hoeft los te maken bij verschonen, ideaal!
Wij halen de small fit van name it altijd gewoon bij de v & d... Ook een leuke legging daarvandaan in spijkerstof.