smal spijkerbroekje maat 92

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nele87, 6 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Hoi ,

Mijn dochtertje is smal, en ik zoek nu een mooi aansluitend spijkerbroekje voor haar.
    Leggings zijn vaak al te breed voor haar, maar bij broeken is dat probleem nog groter. Vaak zijn broeken te breed, en te kort!

Ze is nu 86 cm, en 10 kg.

Hebben jullie tips? (liefst iets dat ik online kan bestellen ;) )

Dankjewel!

2. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Zara sluit hier meestal wel goed aan bij mijn smalle meisje.

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Super skinny's vannde H&M. Maar wel zelf in de winkel uitkiezen, want het verschilt nogal hoe ze vallen. Retour en Blue Rebel gold en calciet vallen ook smal.

4. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Ter stal de smalle broekjes zijn de enige die mooi aan sluiten bij mijn smalle dochters. Bij de jongste zelfs soms strak zitten. Wel vanaf 92 maar die droeg mijn dochter al eerder.

5. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    name-it. ook online te krijgen.
    dan moet je de xslim of xxslim hebben. Past geweldig.
    Zoontje is 12 kilo en 98 cm. is de enige broek die goed zit

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Imps en elfs small fit persoonlijk vind ik goed vallende model is small fit maar nog soepen en zit prachtig.

Retour, noppies smal en blue rebel nog smaller daar kan mijn dochter niet eens oplopen ze valt gelijk haha is echt skinny

Verder gewoon leuke broek bijv tumble dry heeft zo n zwart gestreepte met goud. Echt voor zomer top

7. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Dankje voor de vele tips! Ik ga op zoek!

8. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Name it.
    Mijn dochtertje heeft er ook een paar van de prenatal, vallen ook smal. (maar zijn tweedehands, dus al van een oudere collectie. Weet niet of ze dat nog steeds hebben)

9. Sss

Sss Actief lid

30 jun 2012
    106
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Tumble 'n dry. Mooie broekjes voor smalle meiden, bij mijn dochter zitten deze echt perfect.

10. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Tumble inderdaad! Ik heb dan wel geen dochter maar wel een heel smal zoontje en dit zijn de enige broeken die hem echt mooi zitten.

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Ben wel benieuwd welke broekjes het allemaal precies zijn...want ben zelf bij bv. name it alleen nog maar te brede broeken tegen gekomen. En zou wel eens wat anders wilen dan H&M, maar wel een beetje betaalbaar (ik vind 45 euro voor een spijkerbroek in maat 98 bv. veel ;)).

12. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Nieke,
    Die super skinny's zie ik momenteel niet op de H&m site staan..
    Kan jij eventueel even kijken, en een linkje sturen van een broekje dat jij goed vind?

Ik ga morgen wel naar een grote H&M in de buurt, ik hoop dat ze daar hangen.

De overige merken dat hier genoemd worden zijn inderdaad duur. Daarom dat ik morgen eerst bij H&M wil kijken.

13. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    @niekekris
    Dat is vreemd.
    Bij de jongens hebben ze meerder breedtes de smalste is X-slim. Daar hebben ze meerder modellen van. Alleen op de site is het niet erg duidelijk. In de winkel hangt de X-slim bij elkaar dan de slim en daarn regular.
    Ook voor meiden zag ik zelfs xx-slim

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Hier in de winkel hangen alle jeans tussen de andere kleding...kon er niet echt iets tussen vinden waarvan ik dacht 'ja, dat past'. Dus vandaar benieuwd naar welk broekje dan precies. :)

Ik ga even kijken op de site van de H&M. Je kunt ze btw eigenlijk wel beter een maat kleiner kopen, maar dat gaat bij 92 natuurlijk niet. Er zit wel knoopsgatelastiek in de taille en dat is hier ook nodig, maar ik heb nog niets gevonden dat beter zit en geen >30 euro kost.

15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Ik denk dat deze het zijn: Kinderen | Meisjes 92-140 | Jeans | Skinny fit | H&M NL en dan die van 14.95. Maar zou gewoon in de winkel kijken, want scheelt soms echt veel per broek, ook in lengte. Erg irritant. WE heeft trouwens ook een mooie jogjeans, maar die is ook iets van 29,95 en ik heb geen idee hoe hij zit want ik heb hem nog nooit gekocht.

Blue Rebel zijn de minder gewilde uitvoeringen wel regelmatig van in de uitverkoop, dan zijn ze bv. 22,50 of 25 euro. Kan ook nog een optie zijn.

16. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Dankje wel! Ik ga morgen kijken, hoop dat ik iets vind. Dochter zit nog wel wat tussen maat 86 en 92 in, dus vrees dat ze nog te groot zullen zijn :(

17. misa

misa Niet meer actief

Ter stal of name it heeft vaak wel smalle broekjes.

18. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Te groot is niet erg. Je kunt de pijpjes omslaan.

Hier valt imps en elfs slim fit mooi. Waren ooit bij kruidvat voor 10 euro.
    Tumble 'n dry ook, maar die is wel snel veel te strak rond haar middel.
    Verder vind ik de broekjes van Hema ook goed zitten, alleen het model is minder mooi.

19. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Name it valt volgens mij smal, en ik weet niet of je er eentje in de buurt hebt, de broekjes van de primark vallen ook klein/smal. Heb voor dl hier altijd een of twee maten groter nodig dan ze eigenlijk heeft

20. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Te groot is vaak ook te wijd, hè? ;)

Maar hopelijk valt het mee. :)

Deel Deze Pagina