Ik heb van benneton een super broekje gevonden voor de jongste. Voor de zomer heb ik verder maar jeans leggings van de zeeman genomen, hier past maat 86 gelukkig nog.
[FONT="][FONT="]Hier ook een lange smalle dochter (90cm, 11.5kg) met hetzelfde probleem. H&M zakt over haar billen en pijpen veel te kort... Tegenwoordig haal ik haar broeken bij jbc en die zitten haar echt als gegoten. Weet niet of die winkel in NL ook bestaat, maar ze hebben een webshop [/FONT][FONT="] [/FONT] Kleding - 2 - 7 jaar - Meisjes - JBC [FONT="]http://www.jbc.be/nl/meisjes/2-7-jaar/kleding/jeans.html [/FONT] [/FONT]
Jbc is er in Nederland helaas niet en ze bezorgen ook niet in Nederland (vorig jaar niet tenminste). H&M super skinny ook? Mijn dochter droeg die met 94cm en 12kg en dat zat best aardig. Andere broeken van de H&M hoef ik niet te proberen inderdaad.
De H&M broekjes maat 92 waren jammer genoeg echt nog te lang en breed. We hebben bij de WE een broekje gevonden, maat 92, en die past redelijk goed. Het is nog steeds niet zo smal als ik graag zou willen, maar dit is het kleinste / smalste broekje dat ik heb kunnen vinden....