Hallo, bij mij is onlangs via een echo en inwendigonderzoek endometriose vastgesteld. Ik heb 16 feb een kijkoperatie. Een week ongeveer na de operatie, dan moet ik voor een half jaar aan de lucrin. elke maand 1 spuit. Dit tot ongeveer aug en dan weer een operatie om het littekenweefsel weg te halen van de endometriosehaarden. En daarna iui of ivf. Hangt af of mijn eileiders goed open zijn. En of mijn man zijn sperma oke is. Dat horen we van de week. Echt spannend allemaal. Zijn er meiden die ook in deze situatie zitten. Ik zou graag weten hoe jullie dit allemaal ervaren. In mijn omgeving heb ik alleen maar vriendinnen, die snel zwanger waren of zijn. Ik zal het fijn vinden om met meiden in contact te komen die in deze situatie zitten of verder in het traject gr vinkje
Hey Vinkje, Ik zit niet in dezelfde situatie maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen! Groetjes Kleintjevoorons
hey Vinkje, hier ook een endometriose lotgenoot. Ik heb de 6 maanden lucrin er nu bijna opzitten en ik moet zeggen het viel me erg mee. Ik word niet geopereerd,heeft geen zin meer. Ik begin meteen met ivf over n maandje als de spuit is uitgewerkt. Hopelijk is de endo vermindert door de spuiten lucrin. En de cystes geslonken. Ik wens je veel succes de komende tijd.
hallo Herma, je kan dus eigenlijk vrij snel na de 6maanden beginnen met ivf. Ik ben blij om dat te horen. Waarom wordt er bij jou geen tweede operatie gedaan mag ik vragen. En hoe lang van te voren heb jij je moeten aanmelden voor de ivf. Ik hoop namelijk dat alles goed doorloopt, want 6 maanden wachten vindt ik eigenlijk al lang genoeg. gr
hoi meid ik ben helemaal verkleeft van binnen en opereren heeft volgens mijn arts geen nut zit nu daarom ook met ivf behandelingen hopelijk lukt het bij jullie en kunnen jullie mbv iui zwanger raken heel veel succes