Kan dus echt heel moeilijk spijkerbroeken kopen voor mijn zoontje; ...weet iemand welk merk smal valt (een hema spijkerbroek is dus niet te doen die lubbert echt onwijs, het elastiek is dan wel te verstellen maar de broek is dus veels te breed bij zijn heupen en kontje
ik koop alle broeken van lars bij h&m en soms bij c&a en zeeman. daar zit verstelbare elastiek in. anders houdt hij ze ook niet omhoog. die van h& m vind ik het smalste.
Klopt vooral Retour, ik vind zelfs Vingino nog wat wijd! Ook hier een smalle jongen Imps&Elfs valf ook heel smal,mooie broeken!! H&M is echt niet aan te raden zitten veels te wijd en te groot voor smalle jongens!!
Hier de laatste tijd bij de c&a. Kocht voorheen vaak bij de h&m de broeken, maar daar ben ik snel vanaf gestapt. De laatste 2 broeken zijn allebei terug gegaan, veel te breed!
Mijn zoon is ook heel smal, en heb een hekel aan die "zak" broeken zoals ik ze noem haha. Ik koop nu broeken van Name-it en die vallen perfect en zijn erg leuk. Dan maar wat duurder, de kwaliteit is er ook naar trouwens, maar alles vind ik beter dan een te wijde broek Hema valt ook goed bij mijn zoon, maar dan echt de smalle modellen en heb nu 1 bij H&M gekocht die ook perfect valt. Tis even zoeken maar als je goed zoekt dan zijn ze vindbaar de smallere broeken voor jongens
Hier ook een smal kindje (maar wel een stuk jonger). NoNonsense valt heel mooi, maar dat zijn voornamelijk stoffen broeken (joggingstof, maar dan in stijl ). En idd Name It.
Ik heb hier ook een s.oliver liggen. Die vallen ook smal. Name-it, en de hema sommige soorten. Niet de broeken die ze standaard hebben liggen. Bij WE-kids hebben ze ook broeken met een smalle pasvorm. Maar die heb ik nog niet gekocht. Ze zagen er wel goed uit qua vorm. C&A en H&M zijn doorsnee te groot.. Al ligt dat waarschijnlijk ook een beetje aan het type broek, er liggen soms wel smalle tussen.
hier ook een smalle boef. hier passen ook alleen strakke broekjes, zeker nu meneer zindelijk is en ook geen luier meer om zijn kontje heeft. sommigen hema broeken passen wel, en ik zweer dan toch ook bij name-it. vingino en retour vind ik ook super, maar gewoon te duur, en ik weet een site waar je voor 8 euro een nieuwe name-it broek hebt, tja nog goedkoper dan een hemabroek. o en bij ons op de markt, daar hebben ze ook strakke broekjes. dus misschien een idee om eens de markt op te gaan. succes!! joyce
Vingino vind ik idd ook wel te duur helaas, wel erg mooi trouwens! H&m valt echt wisselend, de ene broek verzuipt ie in, dan staat de tailleband op zijn strakst (wat trouwens volgend mij ook niet echt lekker zit want t wordt dan bobbelig in zijn zij/rug)... name it; hadden we idd een worker van die heel netjes zat...daar gaan we nog ff gluren @joyce1980; mag ik die site misschien van je van die name it kleertjes?vind dat ze altijd erg leuke kleertjes hebben soms alleen beetje duiur, hoewel t soms ook best wel meevalt...wisselend daarzo...Met dat je kindje zindelijk is bdoel je denk ik een ouder broertje toch, zie aan je ticker dat je kindje 1 jaar en 3 maanden is..??? @deepfreeze; s oliver is dat van de v&d? C&a ga ik dan ook nog ff gluren...
HIer ook een lange slanke jongen en nu hij geen luier meer draag (jipppppieieieieieiei8)) dus ook last van zak broeken. Hier in deze winkel http://www.kledingwinkeldebets.nl/shop/ verkopen ze verschillende merken (name-it, noppies enz). Kylian heeft nu toevallig een lange broek van de c&a die goed zit, de korte broeken van dit jaar zijn allemaal afgeknipte lange broeken in maat 86/92 terwijl hij van lange broeken de lengte 104/110 heeft. Kun je al nagaan hoe dun zijn middeltje is. Groetjes anita
Hier bestel ik wel eens wat. Het is even zoeken (vrij onoverzichtelijk/veel bij elkaar) maar het is niet duur.
Ik geloof dat ze wel s.oliver verkopen bij de v&d, maar bij mijn weten vooral de grotere maten. Maar ik geloof ook wel bij andere winkels, of hier : Jeans en broeken voor jongens van s.Oliver Bij de maat kun je dan voor sommige broeken de SLIM versie kiezen. Op die site staat ook ergens een shoplocator.
Ik kan ook met vingino en h&m niet uit voor mijn zoon.. dan moet ik t nog op zijn strakst aantrekken geen gezicht (en zo mager/dun vind ik m nu ook weer niet. toch zeggen de broeken anders. Ben overgestapt op skinny jeans voor meiden en dat zit mooier nog niet strak hoor! (van de h&m) en dan degene waar aan je niet ziet dat het voor meiden is. OOk voor mijn kleine ventje. en voor hem wel idd een mooie nameit spijkerbroek. maar is veel ruimer dan die skinny jeans