Mijn dochter past heel veel modellen van raizzed eigenlijk wel. Is het enige merk eigenlijk dat ze heeft. Ze is niet zo smal meer als vroeger, maar met 1.63 en 40 kilo nog aardig smal.
Wat goed zit, ligt ook nog aan de bouw van je kind. Hier zakten die skinny’s van Name it zo van haar billen, omdat ze geen heupen en billen had. Ook geen dikke benen, maar dat zat best oké. De broeken liepen destijds alleen bij de taille net wat uit, waardoor ze te breed waren aan de bovenkant. En ja, er zit knoopsgatelastiek in, maar als je dat een enorm eind aan moet trekken, ziet het er alsnog niet mooi uit, naast dat het natuurlijk voor geen meter zit.
Herkenbaar verhaal. Dit had ik ook altijd met mijn dochter. Tot we bij de damesmaten gingen kijken. Je kunt kijken voor maat XXS of XS. Broeken van Only in damesmaat XS zijn smaller dan maat 164. Je moet even uitzoeken welke lengtemaat ze nodig heeft. Wat betreft korte broeken: ik weet wel dat LTB & Cars in het verleden smalle jeansbroekjes had.
https://www.wehkamp.nl/vero-moda-mid-waist-skinny-jeans-vmtanya-medium-blue-denim-16384178/?origin=wishlist_product_image Deze valt echt heel smal.