we krijgen over 3 weken als goed is de sleutel van ons huis. daarin gaan we natuurlijk klussen en o.a de badkamer. nu zit ik heel erg te twijfelen of ik een bad of douche neem. mij lijkt zelf een bad wel leuk met die kleine (en ook voor mezelf ) wat is jullie ervaring hiermee? is een bad nou echt zo leuk voor zo'n kleintje? of gebruiken jullie hem niet en is een douche veel handiger? groetjes
Wij hebben een groot hoekbad geplaatst in onze badkamer en we maken er goed gebruik van. We gaan vaak met zijn drietjes in bad (man, kind en ik) en dat is zo leuk! Maar goed, wij zijn ook echte badmensen!
ben bad gewent en nu al 5 jaar geen bad en we gaanook verhuizen maar wil toch heel grag bad. zo graag voor mezelf maar oh zo handig voor kids. die gaan nu vaak in t baby bad die ik in de douche zet dus ja is wel handig.
Moet je er tussen kiezen dan? Ik zou graag een bad willen! Voor mijzelf en samen en straks de kids alleen als ze groot genoeg zijn. Ik zou er 'zelfs' wel voor in bad willen douchen als het niet anders kan. Maar ja, het is een persoonlijke keuze!
een bad, ik ben er zo blij mee, Quinten geniet erg van het in het grote bad gaan en heeft dan zoveel plezier, vind het zelf ook wel erg prettig op zijn tijd. Dus ik zeg bad.
Kan het niet beide hier vind ik het grote bad echt een uitkomst maar douchen vind ik ook heerlijk dan zet ik het kleinere badje erbij en heb ik mn handen vrij. In bad douchen vind ik dus vreselijk
Wij hebben een bad en douchen in bad. Dit kan doordat we een klein afscheidingsmuurtje langs het bad hebben met een glazen draaideur. De kleine man is dol op het bad, maar vindt het ook heerlijk om te douchen. Mijn man en ik gebruiken het bad eigenlijk nooit. Onze badkamer moet nog een keer verbouwd worden en dan gaan wij voor een douche. Maar voor kids is een bad super. Je krijgt ook zo'n soort opzetbadjes, die je dan in de douche kan opzetten. Ik zou voor dat gaan waar jijzelf ook het meest gebruik van zult maken.
Ik zeg ook zeker een bad! Ikzelf ga er veel te weinig in... tijdsgebrek, maar onze dochter vind het helemaal fantastisch! Mijn vriend zou het liefst geen bad meer willen, maar totdat deze kleine meid groot is (en haar ooit hopenlijk te mogen ontvangen brusje ook) blijft er in dit huis een bad
een bad! Mijn zoontje is dol op badderen, lekker kliederen en spelen in het water. Soms als ik niks leuks kan verzinnen om te doen, of als het slecht weer is, zet ik hem gewoon in bad, dan is hij zo een half uur zoet. En mijn dochtertje drijft er nu op een matrasje bij, die vindt het ook heel relaxed.
voor kinderen is een bad leuk. Wij zelf gaan echt nooit in bad.. Douchen in bad ben ik na 6 jaar ook echt wel klaar mee maar het is even niet anders..
ja het is gewoon een douche cabine, of een bad (er dan daarin douchen) we gaan de badkamer helemaal opnieuw doen dus heb zelf de keuze natuurlijk wat ik erin wil (koophuis) ik zit te zeuren om een bad, en mn vriend twijfelt..alleen mn schoonouders zeggen steeds dat het veel duurder is daarom twijfelt mn vriend denk ik. dus ik dacht ik vraag het even want misschien is een bad wel helemaal niet zo handig als dat ik in mn hoofd heb. mij lijkt het heel leuk voor mezelf en die kleine
Voor kinderen is een bad veel leuker denk ik, (onze dochter is zelfs bang voor de douche haha), maar douchen in bad vind ik helemaal niks. Als je dus moet kiezen zou ik eerder kiezen voor een douche en dan evt een bibabad oid kopen voor de kinderen.
Ik vind een bed voor mezelf trouwens ook heerlijk, het komt er momenteel niet van, maar ik ga echt wel regelmatig even in bad liggen, zalig!
Wij hebben een bad! Ik zit er nooit in, het is meestal snel douche en klaar, met manlief het zelfde en m'n dochter zit met haar eigenbadje in het grote bad! Nu hebben wij geen rust in de kont, maar wilden wel graag een bad.. ik hoop dat we er nog een keer gebruik van gaan maken.. want nu is het maar 1x in de maand..
Ik vind een bad voor mezelf heel belangrijk, want ik ben echt een badeend, maar mijn kinderen zijn er ook gek op! Als ik vraag of ze in bad willen of onder de douche, dan kiezen ze altijd voor het bad, lekker plonzen, geweldig hoor!
als het kan beide, maar ik zou niet in bad willen douchen dus als het of of is dan een douche. Hier hebben we een bad en douche maar het bad word erg weinig gebruikt. MIjn dochter wil liever onder de douche
Gelukkig hebben wij een douchecabine en een bad in ons huis in de winter zit ik geregeld in bad of als je een hele zware dag heb gehad is het heerlijk om met een tijdschrift in bad te gaan liggen. En de douche vind ik ook heerlijk en de kleine gaat geregeld mee met papa in bad (mama is te dik dan kan die niet bij me liggen haha) en met mama onder de douche beide vind ie lekker maar ik denk als hij wat mobieler word het bad toch wel lekker gaat vinden lekker spelen
Een bad! Ons meisje vindt dat helemaal geweldig, een plezier dat ze altijd heeft. En zelf vind ik het ook wel erg lekker. Douchen in bad is dan wel weer wat minder.
wij hebben een bad en een douche. ik gebruik het bad voor mezelf nooit maar wel voor de kleine. kan het niet beiden dan?