Smalle broekjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tammetje81, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    idd, Moodstreet ook nog, was ik helemaal vergeten... :)

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    vlgs mij heb ik in B'stad 35 euro betaald voor een jeans.

dat broekje wat je noemt van hema heb ik vlgs mij ook. oogt idd goed smal!

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Zara heeft ook smalle broeken

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn zoon(inmiddels 4,5) is ook zo'n smal mannetje.
    Alles zakt hem van zijn kont af.
    Als hij rent houdt hij standaard zijn kontzak vast zodat zijn broek niet afzakt.
    Ik heb laatst een broekje van tumble 'n dry gekocht. Die is lekker smal.
    Inderdaad ook noppies, retour en 717 maar dat ligt echt heel erg aan het model.
    Ik koop haast geen broeken meer zonder ze eerst te passen. Laatst wel een keer gedaan bij de HEMA, slimfit model. Was echt veel te groot!

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Broeken van de Zara en van Noppies vallen erg smal.

6. DunjaTamara

DunjaTamara Actief lid

10 feb 2011
    223
    0
    0
    opt moment ff niets
    Apeldoorn
    Ik heb hier ook zo'n bottenbilly rond lopen en die heeft altijd broeken van de c&a of h&m aan en die moet ik een beetje aansnoeren aan de binnenkant maar staan m super goed niets te wijdt in elk geval.

Heb eens een burberrybroek gehad nou dat was lachen hoop geld kwijt voor niks want die was dus veel te wijdt he!

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Hema heeft ook wel slim fit. Of is die ook te breed nog.
    Want mijn zoontje heeft een gemiddeld postuur en die broekjes zijn echt te smal voor hem.

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Vanaf welke maat zijn die slim fit broekjes dan ? Mijn zoontje heeft nog maat 80.

9. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Daar zag ik pas leuke van op internet, maar durfde niet te bestellen omdat ik niet weet hoe ze vallen. Handig om te weten dat ze smal zijn.

@ Gentle, met smal moet hier niet alleen smal bij de billen / buik zijn, maar ook bij de beentjes. Truitjes van de Hema vind ik wel altijd fijn, vooral blousjes.

@ Tammetje, ik had laatst 2 meisjes broeken gekocht omdat ze erg smal waren. Thuis zag ik echter dat die drukkertjes wat bij de zakken etc zitten in hartjesvorm waren, dus heb ze snel terug gebracht.

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook dat probleem.. Mijn zoon heeft jeans van Vingino (toevallig nog 1, vind de rest allemaal te wijd) Armani, Name it en Dior valt prachtig!

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier is inmiddels Vingino ook te groot en breed. Maat 86 past perfect maar veel te kort, maat 92 is precies goed maar qua taille veel te ruim zelfs als ik hem helemaal aansnoer. Ik heb voor mn dochtertje nu de spijkerleggings van Vingino, die zitten perfect en als een normale broek.

12. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Zara broeken vallen echt mooi smal bij de beentjes, en hebben knoopgatselastiek in de taille! Super broeken!

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

717 zijn trouwens ook mooi smal! Heeft hij er ook 1 van, groot voordeel is dat je die ook kan aansnoeren!

14. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga zo even kijken op de website van Zara.
    Het probleem is dat maatje 80 wel goed zat, maar te kort is en maar 86 goed zit qua lengte, maar in de taille en bovenbenen veel te ruim. Ook die van Name it die in maat80 wel goed zit.

Natuurlijk mooi als je kindje van zichzelf wat smaller is (terwijl hij wel veel eet) maar ook lastig.

Heb het ook met truitjes hoor. Qua lengte mag maat 92 al wel, maar. Dan zijn de truitjes veels te ruim.

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier ook een broeken probleem.

Onze meid heeft dan nu ongeveer mt80 maar heeft hele lange benen.
    Ze is 80cm lang maar heeft van broeken mt 86 nodig.
    En ze weegt net 9,5kilo dus ook een smalletje.
    Broekjes van de Hema, H&M en zeeman zijn veel te wijd! Dat ziet er echt niet uit.
    Noppies gaat goed en ook vingio. Ook heb ik een paar broekjes van de C&A maar mt 80 is net aan de korte kant en mt 86 word dan al weer te wijd.

Het blijft lastig die broeken ;)

16. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net even op de site van Zara gekeken, wat een geweldige broekjes! Ik stap straks in de auto en ga naar de winkel. Kwam er nooit, maar vanaf vandaag dus wel. Hopelijk hebben ze de broekjes in de winkel!

17. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    broeken van tumble en dry zijn erg smal, en ook eager beaver heeft een collectie met zulke broekjes....

18. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden allemaal bedankt. Ben bij de Zara geweest en heb twee jeans gevonden, helemaal super. Ben erg blij. En wat hebben ze daar mooie kleding zeg. Heb me vreselijk in moeten houden. Hebben deze maand al best wat kleren en een paar schoenen voor hem gekocht. Maar ga er gauw naar terug!

De volgende keer sla ik de Zara dus echt niet meer over!

19. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Webshop van Zara werkt ook errug goed, voor mensen die niet in de buurt van een Zara winkel wonen ;)

20. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ga ik straks ook wel doen denk ik.
    Maar wist de maten er niet en is voor mij een half uurtje rijden. Weet nu zijn maat dus wel wat jeans betreft dus kan evt dan bestellen.

Hoelang is de levertijd van Zara? Iemand ervaring mee.

Deel Deze Pagina