Smalle broekjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tammetje81, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

mijn zoontje heeft ook dunne beentjes en een smalle taile. Nu wil ik over 2 weken bij de Zara kids gaan kijken, maar hij kan dan niet mee. Welke maat kan ik het beste pakken. Hij heeft nu normale kledingmaat 86, maar zie op de site maten van 18-24 maanden en vanaf 24 maanden....

2. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    I love ZARA! :D Hier een meid met lange benen en een smal lijfje. Ze passen perfect! De broeken blijven ook erg mooi na vaak wassen. Ik ben altijd naar de winkel zelf gegaan... ik kan je dus helaas niet vertellen hoelang de levertijd is.

3. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoon is bijna 15 maanden en normaal broek maatje 86 begint hij mee. Ik heb vanochtend maatje 82 gekocht Is 12-18 maanden op de afdeling boy mini. Ik vind het wat groter vallen. Misschien een tip als je zoontje niet mee kan een goedpassende broekje meenemen en op elkaar leggen. Op de site staan idd geen maten, maar in de broekjes zelf wel hoor. 12-18 maanden is maat 82 en 18-24 maanden is maatje 86.

De jongens afdeling gaat vanaf groter.

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia heeft 12-18 maanden van Zara, en dat valt als een maat 80 (bovenkleding dan). Op de website staat (als je een product aanklikt en dan naast de maataanduiding) een knopje waarmee je een popup opent, en daar staan de letterlijke maten per maat, dus in centimeters hoe je het kunt meten. Dan kun je even goed zien welke maat je precies nodig hebt!

Deel Deze Pagina