Wij hebben 'm hier ook. Persoonlijk vind ik 'm erg leuk maar doordat wij een tablet en I phone hebben gaat de voorkeur van mijn dochter vaak daar naar uit. Maar dat neemt niet weg dat de storio leuk is.
Wij hebben de Mobigo gekocht, ook van VTech. We zaten te twijfelen tussen deze en de Storio, maar onze zoon wilde echt een spelletjescomputer dus zijn we voor de Mobigo gegaan en het is een groot succes!
Hier heeft dochter de Storio gekregen toen we met het vliegtuig op vakantie gingen; ze was toen 3,5. Het was meteen een groot succes, ze speelt er regelmatig mee en kleine zus (2 jaar, 3 maanden) begint er nu ook mee te rommelen. Ik denk wel dat het tijd wordt voor een nieuw spelletje met andere uitdagingen.
Dan zou ik eerder gaan voor een goedkoop tablet dan de storio. Mijn zoon heeft namelijk geen enkele interesse in de storio en ik vind het eigenlijk ook niet zo leuk. Vind het vooral heel traag.
Mijn dochtertje heeft de Storio driekwart jaar en er wordt nog vaak mee gespeeld, niet alleen door haar, maar ook door haar kleine broertje die 3 is.
Zag in bart Smit boek dat er een storio 2 komt...ziet er btje iPad achtig uit, iemand hier al iets over gehoord??