Hallo, Misschien zit ik helemaal verkeerd om het aan jullie te vragen, maar hoop dat jullie het misschien eens gehoord hebben. En niet geschoten is altijd mis ergens anders heb ik het ook al gesteld maar maak me een beetje zorgen, vandaar dat ik het nog even aan jullie stel. Het zit als volgt: Ik weet niet hoe t zit met mijn cyclus. Moet ik dit nu rekenen als een menstruatie of toch niet? Zondag 18december eisprong (met ovutesten gevonden) Maandagavond 26-12 s avonds een beetje bloedverlies (streepje op wc papier) Dinsdagavond 27-12 hetzelfde als maandag (na klussen) Daarna elke dag een beetje bruinverlies, kon t af met een inlegkruisje. Vanacht na t klussen weer wat helder bloedverlies gehad, nu niks meer te bekennen. Ben ik nu met een nieuwe ronde bezig of niet? Mijn NOD is vandaag. Heb ook niet echt ongkrampen ofzo. Heel soms een klein beetje een zeurderig gevoel... Normaal heb ik echte krampen. Hopelijk weten jullie hier iets meer van! Groetjes
hoi het klinkt niet als ongesteldheid, misschien moet die nog komen. Je hebt nu immers pas je NOD. Als je niet ongesteld wordt zou ik even een test doen. Mirjam
Gisteren heb ik meer bloed verloren, maar ook dat voelt eminenter anders uit dan mijn normale ongesteldheid. Heb ook totaal geen pijn, normaal wel!