Hier altijd ten cate en lief! ondergoed voor onze oudste dochter. Mooie hemden die goed zitten en onderbroekjes waarbij je nooit inkijk hebt.
hier wat hemden en ondergoed van ter stal voor zoon. ik heb ze denk ik maand of 2 terug gekocht en ze zijn nu al vaal en de print gaat eraf in de wasmachine. ook beginnen er al gaten onderin de boxers te komen... was dus ook 1 keer en nooit meer.... zoon heeft ook nog wat ondergoed van de hema, die blijven tocht echt al ruim een jaar redelijk mooi. heb de grijze met sterren, ze worden wel wat vaal maar geen pluizen en gaten en ook niet extreem wijd
Ben ook erg tevreden met lief! Onderbroek al ze worden wat vaal maar sluit mooi aan en nooit inkijk! En dikkere stof. Vind je de hemden op maat vallen of koop je maat groter? En vallen ze lang?
Ik heb een jongens en een meisjes hemd bij de wibra gehaald. Ik ben benieuwd hoe ze blijven. En ik wil ze ook nog van name iT uitproberen.
ik heb ze hier allemaal van de h&m.. kosten 7.95 voor 2 stuks dacht ik.. blijven heel lang goed.. zijn niet te dun en passen gewoon erg goed !
De helmpjes van name it zijn lang en small. Die zitten mijn mannetje het beste. Anders helmpjes van Vingino die zijn ook erg goed. Non merk weet ik zo niet. Ik weet alleen dat de primark en hm niks is
Ik heb de name iT hemden binnen en in gebruik. Ze vallen mooi smal en super lang. Mijn zoon heeft maat 98-104, en ik heb ze in 104 besteld, zodat hij er even mee kan doen. Maar maat 98 had ook nog heel goed gekunt denk ik, ze zijn zo lang. Maar ja, beter te lang dan te kort, ik ben er blij mee!
Haha ik heb bij name it wel een kleinere maat dan in kledij ja. hij draagt nu broeken in 92 (ook van name it merk) maar boxershorts zijn maatje 80, 86 heb ik ook en dat kan ook al bij hem maar 80 valt beter zonder luier. Hemdjes heeft hij 86 van name it. Was ik dus vergeten te melden
Die van de Hema: twee voor.. ? Die bevallen me al jaren. Laatst een andere van de Hema gehad maar die lubbert ook heel erg.