Mijn zoon van 10 heeft de bibliotheek zo ongeveer uitgelezen… ik weet niet meer wat ik hem aan moet bieden. We zijn nu bij de C en de Young adult boeken. Maar omdat hij nog maar 10 is wil ik toch terughoudend zijn met hem zomaar alles te geven. Hij kan niet zo goed tegen horror hebben we ontdekt en hij leest graag series. Wie heeft er een tip? Hij heeft oa de series gelezen van: - Apollo - De grijze jager - De broederband - De jonge samurai - Warrior cats - De bodyguard - De gladiator
Thea Beckman de serie van Thule kan toch prima? Rick Riordan serie Alice in Wonderland en Spiegelland Rafael Abbalos De steen der wijzen De Hobbit Terra Fabula serie van Peter de Willis Jules Verne heeft ook leuke kinderboeken Arthur Conan Doyle Sherlock Holmes
De hobbit en Sherlock holmes heb ik aan hem gegeven, maar hij vindt t niks. Thea Beckman vond ik vroeger zelf niks, maar wie weet vindt hij dat juist wel leuk, we gaan het proberen! Apollo is ook van Rick Riordan , maar ik zie dat hij nog meer series heeft dus ik ga ze bestellen in de bien! Bedankt!
Beetje jammer dat hij niet tegen griezel kan. Anders had je tunnels nog zijn 5 dikke boeken. Ik heb ze zelf gelezen. Gaat over een tiener die zijn vader achterna gaat die vermist is. En dus onder de grond en daar gebeuren vreemde dingen. Er gaan hele werelden open. Moeten vechten tegen de styx kijk anders even via Google. Hij kan een aantal pagina's lezen en zo even kijken of hij het wat vind. En je hebt een dolfijnen reeks beginnend met het dolfijnenkind. Gaat over avonturen miss vind je op Google ook een aantal pagina's. Verder mijn dochter negen vind de fabeldierenpark leuk zijn nu 3 boeken van. Begint bij de vermiste grifioenen.
Harry Potter al gelezen? Artemis Fowl Raveleijn De magische apotheek De bovenwereld Winterhuishotel Ministerie van Oplossingen De boeken van Hans Hagen.
Misschien Percy Jackson, maar die ken ik zelf verder niet. Is wel van Rick Riordan, dus had je vast al gevonden.
Ja Percy Jackson heb ik nu gereserveerd bij onze bieb. Harry Potter en Raveleijn hebben we al gelezen. De magische apotheek vond hij een beetje kinderachtig , die lezen we voor aan zn broertje nu. Ik vraag me af of Winterhuishotel en Ministerie van oplossingen dan wel nog wat is, maar ik reserveer ze toch maar. Hij vindt zichzelf echt al een hele puber.
Al heel oud, de series van Enyd Blyton. Dochter en haar vriendinnen hebben ze ontdekt helemaal favoriet op het moment. Las ze zelf vroeger ook, eerlijk gezegd geen idee of het ook wat voor jongens is?
Hij is wel gevoelig voor boeken over kinderen waarin allebei de ouders doodgaan… maar het klinkt wel spannend en het is een serie… dus we gaan het proberen. Bedankt!
Ik had laatst van de bieb de serie Spirit Animals.. die vonden we erg leuk. Ook avontuur, spanning, serie van 6 of 7. En mss iets van evert hartman, vond ik zelf vroeger mooi. Of brief voor de koning.. koning van katoren.. meester van de zwarte molen?
Oooeeeh ik heb die serie ook!!! Staan ergens helemaal achter in de kast. Ik vond ze vroeger fantastisch. Toch eens kijken vanaf welke leeftijd het is.
Super Normaal van Chris Smith. Zijn nu 2 boeken van, maar is een langere serie. Magnus Chase van Rick Riordan is ook erg leuk. Apollo is overigens eigenlijk de 3e serie in de Percy Jackson reeks. Er zitten ook herhalende karakters in. Van James Patterson heb je ook een aantal jeugdseries. Misschien ook leuk om eens naar te kijken.