Slofjes/schoentjes die wel blijven zitten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shahrazed, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word er nu al weer tureluurs van. Slofjes die iedere keer af gaan. Wie weet er slofjes of schoentjes die wel blijven zitten aan de voetjes? Het is dus voor mijn zoontje van 5 maanden. Wil graag zn voetjes warm houden deze winter! Ow en als het even kan, niet al te veel aan de prijs. Als je iets hebt van de Wibra, Zeeman etc hoor ik dat ook graag!

2. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Bobux slofjes nieuw zijn ze rond de 30 euro maar via mp heb ik ze ook voor 8euro kunnen kopen zo goed als nieuw.
    Het zijn lederen slofjes en ons kindje kreeg ze echt niet uit.
    Terwijl ze alle andere slofjes/sokjes altijd uitdeed.

3. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    aapie slofjes :D blijven super goed zitten :D

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Zootjes!!!!!nog nooit uitgekregen

5. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Aapies krijgt ze hier ook uit.
    Heb je al sokslofjes geprobeerd? Die zitten hoger, misschien laat ze die wel aan?

6. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Ik heb gebruikte met 5mnd (dat was in december 2012) de sock-ons over de sokjes en ze kreeg ze niet uit bik had badstofsokjes zodat t lekker warm was. Ook op kdv kreeg ze deze aan en we zijn nooit n sokje kwijt geraakt. Er staat op 0-6 of 6-12 mnd ik zou dan voor 6-12 gaan bij 5mnd

7. Mama88

Mama88 Actief lid

18 apr 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bambino sokjes van de kruidvat!! Hier nog nooit uit gegaan:)

8. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    bambino schoen/slofjes van de kruidvat.

9. Username

Username Niet meer actief

Ik lees even mee. Hier ook een meisje dat heel fanatiek alles van haar voetjes wroet.
    Zag al de slofjes van Baby Paws en Bobux, maar die vind ik wel heel erg duur...

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Die bambino van t kruidvat gaan hier wel uit. Evenals klitteband schoentjes van Wibra.
    Heb nu gympen van hema (waren in de opruiming 5euro). Deze lijken te blijven zitten.

11. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    slofjes van Babysteps! Ze zijn online verkrijgbaar. Lijken op Boumies maar de helft goedkoper. Gingen nooit uit.

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Kreeg jou kind de slofjes van bambino van kv uit op die leeftijd? :$ Mijn dochter - die over twee maanden 2 wordt - krijgt ze nog niet eens uit! Ik vind het echt superslofjes. Het zijn behoorlijk hoge slofjes. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een kind van een half jaar die zelf uit krijgt! (Mits ze niet te groot zijn.)

Aapies vond ik ook prettig, maar minder prettig dan bambino. Dochter kreeg aapies niet uit.

Helaas heb ik nu de grootste maat en zijn ze eigenlijk te klein aan het worden. Ik ben dus al aan het zoeken naar een alternatief voor de kv-slofjes, die ze ook niet uit krijgt. Ik denk dat ik die soksloffen maar eens ga proberen.

Deel Deze Pagina