Zie een aanbieding van een leuk jurkje hiervan, ze hebben alleen maat 62 en 80. Mijn meisje heeft maat 62, maar als het klein valt hoef ik het dus niet te kopen.
vraag me af hoeveel meiden er zijn die zich een burberry jurkje kunnen veroorloven. Ik in iedergeval niet dus kan je ook niet vertellen hoe die valt!
Ik heb maar een paar truitjes van burberry, en deze vielen allemaal klein. Nu heb ik ook wel een flink meisje, maar ook toen ze net geboren was (en redelijk gemiddeld) vielen de kleertjes klein..
Ik heb redelijk veel kleding van burberry voor Charlotte en het valt verschillend. Zo heb ik truitjes maat 86 die nu passen (ze heeft 74/80) en jurkjes voor 12 maanden die nog véél te groot zijn... Broekjes vallen weer smal uit en daarin heeft ze nu 62/68 terwijl 74 van burberry weer goed past omdat het klein valt. Ik bekijk het echt per kledingstuk en niet per maat bij dit merk.
Hm, ik heb geen antwoord op de vraag van TS, maar ik vind het slecht dat de maatvoering bij zo'n duur merk blijkbaar zo sterk wisselt!
Ja die ergernis heb ik ook maar daarom moet je het per kledingstuk bekijken én naar je kindje kijken, die zijn ook niet standaard altijd even groot/zwaar.
tja das bij veel merken zo. Daarom ben ik ook niet echt fan van i-net shoppen. Ik ga altijd met een passend setje de stad in zodat ik kan vergelijken. Mijn dochter draagt van sommige kleding nog 68/74 en andere kleding maat 86. Vind van de duurdere merken eigenlijk alleen tommy hilfinger altijd goed op maat vallen