Smalle sandalen meisje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door aicirtap, 4 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Mijn dochter heeft ook extra smal breedtemaat. In de kleinere maatjes gingen de teva tirra’s nog wel, maar die kunnen echt niet meer bij haar.
    Giga (bij ziengs o.a.) valt smal, niet extra smal, maar bij veterschoenen gaan die net bij dochter. Maar enkellaarsjes ofzo met alleen een rits koop ik alleen van twins of piedro met breedtemaat 2,5. Maar daar hebben ze meestal geen sandalen van. Vorig jaar had ze van die bandschoentjes van piedro, maar ik vond die niet zo’n succes (omdat ze toch niet superveel steun geven en dochter is hypermobiel). Voor dit jaar heeft ze een paar leuke sneakers en ik wil er eigenlijk nog wel sandaaltjes bij, dus lees even mee.

Ik begreep dat de teva canyon wel smaller is, maar ik had vorig jaar moeite die te vinden, was overal uitverkocht toen ik op zoek was.

Hoe smal valt billowy en richter? Want ik zag een kortingsbon van limango in mijn mail, misschien dat ik daar ook even ga kijken. Nog andere merken?

2. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.335
    1.819
    113
    Vrouw
    Clic!

aicirtap vindt dit leuk.
  3. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
  4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Inmiddels gepast billowy, richter, kipling, geox, birkenstock, teva hurricane, go bananas, bunnies, cupcake couture. Vaak te breed bij de enkel of het zit wel goed maar geen groei ruimte (en maat groter te wijd).

Ik vind de devalab, giosseppo en shoesme echt boven budget. Op tweedehands sites zie ik ze amper in nette staat.

5. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Van teva heb je de canyon nodig, die ziet er ongeveer uit als de hurricane, maar is smaller. Maar misschien vind je die ook te prijzig? Is volgens mij wel iets duurder dan de hurricane.
    Deze is dat, staat er ook bij dat ze smaller zijn: https://www.topshoe.nl/nl/1609628/teva-canyon/

6. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.793
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ze kwam er niet eens in, die kleinere maten.

Deel Deze Pagina