Wij hebben ons oog laten vallen op de Childwood Evolu 2 Chair, maar heeft iemand ervaring met deze kinderstoel en is deze te adviseren of is een andere beter?
geen ervaring mee, maar naast dat ik hem best duur vind, lijken er net van die poten op te zitten als op de antilope van Ikea, en daar struikel ik de hele tijd over. nadeel lijkt me dat hij niet te gebruiken is als kindje wat ouder is en wel aan tafel moet zitten, ze kunnen er niet zelf inklimmen. Wij zijn erg tevreden met onze trip-traps, 2ehands via marktplaats. zoon is nu bijna 3 en stoel gaat nog jaren mee.
O, mijn dochter is drieënhalf en klimt er al een jaar zelf in hoor. Geen probleem. Wij hebben hem dus. Voornamelijk omdat het een van de enige is die aan onze verhoogde keukentafel kan. Moest het voor een gewone tafel zijn, zou ik hem nooit gekocht hebben omdat de poten inderdaad soms wat in de weg staan. Maar hij doet wel perfect wat ie moet doen.
Onze dochter klom er ook al snel zonder problemen in en uit. Er zijn misschien wel betere stoelen, maar deze past perfect in ons interieur. 😉 Mooi bij de Eames stoelen. Helaas is het witte kunststof van de Kinderstoel iets geler (geworden). En je moet ook uitkijken met blauwe vingerverf op het kunststof 😁, die kregen we er niet goed meer vanaf. Wij hadden het houten tafelblad erbij besteld, maar wanneer je dat 3x per dag schoonmaakt dan is na een jaar het oppervlak helemaal mat omdat de lak eraf gesleten is. Het treeplankje heb ik op een gegeven moment vervloekt, omdat onze dochter haar voet er steeds achter klemde, en vervolgens heel hard ging zitten wippen, en zo een paar keer haar voetje helemaal open schaafde. Maar dat deed ze dus bij iedere kinderstoel met een open ruimte achter de treeplank. Wij hebben de stoel later zelf iets lager gemaakt omdat de armleuningen anders niet onder ons dikke tafelblad paste, want het is wel handig als je je kind goed aan kunt schuiven aan tafel.