smap er echt helemaal niks meer van!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Milou1990, 4 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen en nu zit ik al op dag 35 vorige week dinsdag positieve ovulatietest en nu deed ik net weer een ovulatietest en word hij weer donker.. normaal zie je het dcht heel licht of helemaal niet ik snap er echt niks meer van!!

Bijgevoegde bestanden:

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Dit is geen positieve ovulatie test. Ik heb altijd zo'n streepje op een ovu test ook vrij donker.
    Maar heb je en zwangerschapstest in huis? Ovutesten willen nl wel eens reageren op een zwangerschap.. Je ziet nu dus op ongeveer 10dpo erg vroeg om te testen aangezien je voor nod zit..

Waarom heb je eigenlijk een ovu test gedaan?

3. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Omdat ik dat vorige week ook even deed en toen kwam ik er achter dat mn eisprong pas dag 27 was en ging eens kijken of die dan nu weer donker werd.

Ik heb testen in huis zal hem morgen doen

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik snap je beredenatie niet helemaal. Ovulatietesten zijn gemaakt om je lh piek te vinden. Niet om af en toe zomaar een test te doen. En het streepje op een ovu test moet echt duidelijker zijn dan die op je foto. Deze is gewoon echt negatief. En door de concentratie van je urine kan het de ene keer iets donkerder zijn als de andere maar blijft negatief.. Heb je al een zw test gedaan?

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Eens met mijn voorgangers.

De gehele cyclus heb je LH in je lichaam waar een ovulatietest op kan reageren met een licht tweede streepje. LH kan overigens schommelen en hoeft zich absoluut niet op te bouwen naar de piek. Zo kan je test vandaag weer wat donkerder zijn, maar morgen net zo goed weer lichter! Een ovulatietest kan dus zomaar uit het niks gaan knallen als je je LH-piek te pakken hebt.
    Een ovulatietest is pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Een negatieve ovulatietest zoals die op je foto zegt helemaal niks helaas.

Aangezien je nu bijna op je NOD zit, zou je de komende dagen beter gewoon zwangerschapstesten kunnen doen en de ovulatietesten bewaren voor een eventuele volgende ronde.

6. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Volgens mij had je gisteren al een licht positieve predictor test toch? Waarom ga je nu weer testen met ovulatie testen als ik vragen mag. Ik denk dat je even een kv test moet proberen. ...

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ja dit wou ik ook zeggen je had een licht positieve zw test, waarom dan weer ovu's doen :(

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Als ik je zw.test zie, zou de ovu test ook daarom een streepje kunnen geven want die reageren ook op het hcg hormoon dacht ik gelezen te hebben.

9. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Is ook zo, ik heb elke dag na ovulatie getest, ni wetende ik zwanger zou zijn gewoon geluk gehad lol,voor proef op de som te nemen, ze lopen ook op hoe verder in de zwangerschap hoe donkerder, op bepaald punt was teststreep veel donkerder dan controlestreep.

10. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames dit bericht was geplaatst op 4 september, de zwangerschapstest van predictor op 5 september, dus denk niet dat Ze weer ovulatietesten is gaan gebruiken:)

11. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Klopt die ovulatietesten waren van 4 september 5 september positiefs getest

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38

ooowwww vandaar hahaa nou ik denk dat je zwanger bent meis zou lekker doortesten met de zw testen en hopen dat ze mooi op gaan lopen ;)

Deel Deze Pagina