wil dichter van 5 dolgraag! Aanrader? Komen ze nog in aanbieding verwachten jullie voor Sint? Best prijzig...
Wij hebben een peppa pig huisje. Maar ik vind het eigenlijk totaal zijn geld niet waard. Gewoon goedkoop dun plastic valt snel om met het spelen, en de uit breidingssetjes die je erbij kan kopen vind ik ook erg prijzig. Maar ons zoontje van 2,5 jaar vind het geweldig en speelt er wel veel mee. Moeten het wel weer vaak recht zetten voor hem als het huis weer eens om gevallen is tijdens het spelen. Ik dacht dat ik hem ergens voor 42,95 had gezien zal even kijken. Edit: denk dat hij voor 44,95 nu het goedkoopste is. Anders misschien aliexpres? Lijkt me niet veel verschillen qua materiaal.
Mijn dochter heeft een aantal jaar terug ook een peppa big huisje gehad, ik denk haast dat dit nog steeds hetzelfde is. De prijs was toen al heel duur, er waren een aantal uitbreidingssets van. Het materiaal oogde van heel goedkoop hard plastic, ook de poppetjes. Ik heb het later verkocht op mp. Dus dat zou ook nog een optie kunnen zijn om daar te kijken. Als je kind peppa big leuk vind en ook wel van spelen met dit soort materiaal houdt (poppetjes met accessoires) zou t gerust kunnen hoor. Dan vind ik t wel de moeite waard. Ik ben zelf ook altijd wel een beetje van wat ze graag willen, mits het iets is waarvan ik weet dat het ook wel bij ze past.
Ik vond het te duur. Ik heb een losse familie set gekocht die ook op de Duplo past en nu kunnen ze mooi hun eigen huis voor Peppa bouwen.
Ik heb hem ooit via marktplaats gekocht, en ook weer verkocht Best een grappig ding maar erg duur, vandaar dus ook marktplaats. En dochter deed er niet super veel mee, maar dat wil denk ik niks zeggen.
Via Mp vraagt men ook 30,- inclusief opsturen... nog steeds veel geks vind ik! Via Ali 28,-... misschien dat ik dat doe..
Ik heb hem vorig jaar via Ali. €18. De jongste speelt er regelmatig mee. Is precies de zelfde als die je hier kunt kopen alleen alle tekst was Chinees. Haha. Maar dat boeide de meiden niet. Haha was precies wat ze wou hebben.
Hier ook eentje via ome Ali. Zoontje krijgt die voor sinterklaas. Hij wilde heel graag een Peppa huis maar ik ken hem... Wil alles hebben maar speelt nergens mee. Dan is het helemaal veel geld. Op Ali eentje gekocht voor 21 euro.