chat

Discussion in 'De lounge' started by ladyjade, Aug 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ladyjade

ladyjade Actief lid

Jun 24, 2011
    199
    0
    0
    Soms denk ik, hadden we maar een chat hier op de pagina?
    vindt je dit ook niet, zou soms veel leuker zijn, natuurlijk hebben we onderwerpen die best in bepaalde mappen zitten, voor een duidelijk overzicht, maar zou het leuk vinden om met alle dames gezellig samen te kletsen.
    Mss een idee?

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Jaaa helemaal mee eens! Zou zeker gezellig zijn:D

3. ladyjade

ladyjade Actief lid

Jun 24, 2011
    199
    0
    0
    mss als we genoeg reactie's krijgen, maar voorlopig niet veel lezers.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier zijn al veel vragen altijd over geweest. maar dit komt er niet/nooit zeggen de beheerders

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

het is technisch gezien best lastig geloof ik. en een hoop extra werk voor het beheer.

ik ken wel forums waar ze het wel hebben. ik ben ook jaren lid geweest van een ander soort forum en daar hebben we mening uurtje tot diep inde nacht gekletst.een mooie tijd was dat. echter na een tijdje gaat dat weer over.

6. Het zou idd wel gezellig zijn.. Zou mij dus ook wel wat lijken..

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dit is al tig keer aangekaart, maar is voor zpagina niet interessant omdat het niet te modereren valt.

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

idd ik ken ook meerdere forums die wel een chat hebben, maar het heeft geen toegevoegde waarde

Andersom ook, ik heb jaren geleden veel gechat op een chatbox die daarnaast ook een forum was begonnen, waar het op de chat storm liep, kwamen er op het forum een handje vol mensen (vaak de vaste leden die er al 100 jaar komen en mensen van het chatbeheer), maar je merkt echt dat de combinatie van deze 2 er vaak maar 1 goedlopend is.

Share This Page