Wanneer hadden jullie het kamertje af?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kimmiej89, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Hallo allemaal,

Ik ben zwanger van ons eerste ukkie. En mijn handen jeuken zo erg om aan het kamertje te beginnen, sterker nog ik wil dat ie af is liever gisteren dan morgen...Ik irriteer me er ook aan dat we niks kunnen doen nu. We gaan op vakantie deze week en we gaan daarna ermee aan de slag.
    Ik zou nu juist alleen maar bezig moeten zijn met de vakantie en daar naar toe leven...

Ben ik echt een idioot?

Wanneer was bij jullie het kamertje af??

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Met 20 weken al :-$
    Was erg vlot

3. Marijcha

Marijcha Actief lid

5 mrt 2014
    454
    0
    16
    Zuid Holland
    Hopelijk over 2 weekjes helemaal klaar! Ben dan 34 weken :)

4. Geejaw

Geejaw Lid

4 feb 2013
    95
    0
    0
    Wij krijgen komende donderdag alle spullen binnen voor het kamertje.. En zit nu in m'n 24e week. De basis van de kamer was al klaar; die is gelijk met onze verbouwing van 2 jaar geleden gestuct op de juiste kleur. Dus kan bijna niet meer wachten! Maargoed, dan is ie natuurlijk nog niet helemaal klaar. :)

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij de oudste toen ik een week of 28-30 zwanger was ofzo. Bij de jongste toen hij ongeveer 3,5 maand oud was.

6. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 18 wkn meubeltjes besteld (actie negenmaandenbeurs) en rond 20 wkn zijn we gaan verven. Toen de meubeltjes bezorgd werden uiteraard gelijk in elkaar gezet, ik kon het echt niet in de doos laten staan ;) En dan kon ik natuurlijk ook bedtextiel, badje etc gaan bestellen... Rond 24 weken was het al zo goed als af :)

7. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik hoop morgen!

Ik moet het bedje nog opdekken, matras uit plastic halen en een beetje inrichten. Dan nog letterstickers op zijn bedje, en dan is het klaar. Vanavond geen puf meer voor.

8. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Over een week ben ik helemaal klaar! (duokamer)

9. aleshanee

aleshanee Lid

12 dec 2013
    34
    0
    0
    Ik ben nu 35 weken zwanger van onze eerste maar is nog niet af :D
    Het wiegje staat op onze slaapkamer dus ons kleintje kan lekker slapen, de rest ga ik nu in mijn verlof regelen.

Het is bij iedereen verschillend, hier geen last van nesteldrang echter mijn zusje die nu 25 weken zwanger is heeft er nu al 'last' van.

Gewoon lekker doen wanneer jij wil

10. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Vandaag ga ik regelen dat het kamertje bezorgd wordt. Die is al besteld. Die zou pas eind mei komen, maar hij was er vorige week al.
    Verder badje ed hebben we al en ook de kinderwagen en babyfoon. Tripp trapp gekocht tijdens de mama mazzel dagen. De meeste grote spullen zijn er dus. Heb verder geen drang om het schilderwerk af te maken of de plinten nog te plaatsen. Vriend wel hoor. Die wil het liever vandaag dan morgen af hebben. Ik wacht liever tot na de 20-weken echo voor we verder gaan. Waarom? Geen idee. Is een gevoel.

11. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Het jeuk op de handen herken ik wel.
    Wij hebben al wel een kamertje gekocht (via marktplaats) maar die kan niet in elkaar gezet worden. De spullen die nu in de babykamer staan moeten verhuizen naar een andere kamer en dat wacht weer op een andere interne verhuizing -> doorschuifsysteem zeg maar. Omdat ik dus nog niet kan inrichten kijk ik elke dag in winkels naar leuke spulletjes of beddengoed. Moet toch iéts doen om voldoening te hebben :)

12. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Bij mn zoon met 15 weken! Toen hoefde we alleen nog te wachten op de 20 weken echo zodat we blauw of wat roze accessoires erbij konden kopen.

Met 21 weken dus helemaal klaar.

Nu morgen 15 weken maar moeten eerst een wand plaatsen op de babykamer dus ben benieuwd wanneer ze gaan beginnen! :p

13. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verwacht over 2 weken helemaal klaar te zijn;)

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Sinds gister klaar met 37 weken precies. Veel later dan ik wilde maar de verhuisdatum werd steeds verschoven.

15. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Toen ze 5 maand oud was :)

16. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    bij de eerste was ik echt vlot en nu..... tja moet nog mn bedje opmaken en wat dingetjes ophangen.
    mn moeder zei vd week nog zal je niet eens je bedje opmaken maar toen zei ik waarom?! kan echt wel tussen mn weeen door hoor :p
    en dan te bedenken dat ik bij de eerste weeenstormen had haha

17. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Zo wat zijn de meeste vroeg zeg dat het kamertje al klaar is! Ik verwacht dat het bij ons volgende week helemaal klaar is dus met zo'n 35-36 weken. We zijn begonnen toen ik ong. 28 wk. was.

18. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Zaterdag zijn we klaar! Dan precies 32 wkn :) Vorige week zijn de meubeltjes binnen gekomen, en nu moeten er nog wat puntjes op de I..

Heb trouwens hele uitzet nog niet compleet.. dat wil ik gaan doen als ik met verlof ben :) Hele dag thuis zitten is zo niks voor mij.. kan ik er lekker zo nu en dan even uit! Hou toch hele dag shoppen niet vol.. dus ga ik zo nu en dan even paar uurtjes weg :)

19. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Met 17 weken. Na de pretecho.

20. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hebben 2 slaapkamers waarvan 1 hele grote.
    Zelf zijn we verhuist naar stiefdochter haar slaapkamer dat is nu helemaal klaar.

De nieuwe kinderen kamer is door het midden met een wand ertussen en de nieuwe kamer van stiefdochter is op 1 wand behangen helemaal klaar. (Gebeurt morgen door zwager)
    Dus morgen alles schoonmaken , spullen erin en dan haar kamertje klaar ( stiefdochter is een weekje met haar oma en moeder weg dus kwam heel goed uit !!)
    Morgen komt stiefdochter weer thuis.
    Dan zondag de baby kamer schilderen en volgende week afmaken.

Dus ik denk een week of 2 Max nog voor die echt klaar is.
    Dus zeg rond week 26 haha.

Deel Deze Pagina