Wie weet waar je van die houten kinderstoeltjes kan kopen? En dan niet die van de ikea? Ik kan ze echt nergens vinden. Alleen online maar ik wil ze graag in t echt zien haha Wie heeft de tip?
Ik weet dat ze bij de babydump houten kinderstoelen hebben. Waarbij je later het stoeltje eruit kan tillen en de onderkant als tafeltje kan gebruiken. Weet niet of je dat bedoelt?
Dat dacht ik ook... Maarre.. Wij zitten erover te denken om deze weg te doen (te verruilen voor een klein prijsje):
Baby en tiener? Ik en ik (ja ok alleen webshop...), andere zaken waar ze dit soort meubels verkopen? Ik doe ook maar een gooi
Sorry had even geen internet. Bedankt voor de tips tot nu toe. Ik bedoelde wel een lage voor bij een tafeltje inderdaad. Leenbakker, kwantum en babydump geweest maar helaas. Bij de Trendhopper wel gezien. Maar was een hele set van 2 stoeltjes tafel en bankje gelijk. Dus geslaagd ben ik nog niet.
Bedoelde je zoiets als deze: Houten Stoeltje Brandon - Kindermeubels | Baby & Kids online Houten Stoeltje Niels - Kindermeubels | Baby & Kids online Houten Stoeltje Dion - Kindermeubels | Baby & Kids online
Wij hebben deze. Ze verkopen ze in ieder geval in Hoofddorp. Kinderstoel hoog in Diversen kopen voor de beste prijs met Koopkeus.nl Edit. Ik zie dat de kleuren op de foto op deze site niet zo mooi overkomen als ze in het echt zijn.
@wendyw Jaa! Zulke stoeltjes bedoel ik!! Als iemand weet waar ik ze in een echte winkel kan zien? Vind t best moeilijk qua hoogte enzo. Ga liever "passen" haha