hey meiden, ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger en ik heb heel veel last van mijn bekken(onderrug) weet iemand wat dat kan zijn. ik weet wel via de doketer dat ik sneller kans heb op bekkeninstabiliteit. maar zo vroeg al? liefs kikkert
Weet niet of je dit wel echt wilt horen, maar bij deze zwangerschap had ik al voor de zwangerschapstest op mijn nod last van mijn bekken (bij mijn vorige zwangerschap had ik er geen last van). Nu heb ik er hele erge last van en ben al 2 weken geleden gestopt met werken. Als je veel last blijft houden, ga dan naar de fysiotherapeut (kan zonder verwijzing) en vraag naar iemand met verstand van het bekken. Zij kunnen je als het nodig is leren hoe je je beter kunt bewegen om je bekken te ontlasten en vertellen hoe je eventueel je leven wat aan moet passen. Hoop zo dat je gewoon rugpijn hebt meid!
ik zag net dat jullie gereageerd hadden, ik ben nu alweer een paar weken verder en ik heb nog steeds veel last van mijn bekken(onderrug) ik denk ook dat dit nog wel een par maand gaat duren (voorgevoel) maar ja ik hoop dat het snel overgaat. liefs kikkert ps: ik word momenteel gerevalideerd ivm met knie klachten en die gaan ook naar mijn houding kijken