help! iemand tips voor peuter leren slapen in eigen bed??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Zaantje25, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zaantje25

Zaantje25 Lid

31 mrt 2011
    83
    0
    0
    Hallo!

Mijn dochtertje slaapt sinds dat ze 6 maanden was lekker tussen papa en mama in. Eerst vond ik dat fijn en had er totaal geen moeite mee. Nu is ze een vrolijke peuter van bijna 2,5 jaar en ligt ze nog steeds tussen ons in. Ze wordt alsmaar groter en als we wakker worden dan bevinden haar voeten zich in mijn gezicht en haar hoofd op die van papa! Hoogste tijd dat ze in haar eigen bed gaat slapen dus!!! Ik heb dit er zelf naar gemaakt maar het lukt me gewoon niet om haar te laten slapen in haar eigen bed. Ze huilt dan echt de hele buurt bijelkaar waardoor ik haar toch weer meeneem naar ons bed. Hoe hebben jullie dit gedaan? Alle tips zijn welkom!

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Slaapt je dochtertje wel zelfstandig in, in haar ledikantje?

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    En eerst wennen aan een eigen bedje bij jullie op de kamer evt? Of anders eerst overdag alleen op haar eigen kamertje in haar eigen bed, maar weet niet hoe dat nu gaat?

Ze zal toch ook heel erg moeten wennen. Helemaal als ze niet eerder op haar eigen kamertje sliep..

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik had het met mijn zoon. Die sliep wel gewoon vanaf baby op zijn eigen kamer maar rond een jaar of 3 wel af en toe een nacht bij ons. Maar meneer maakte daar gebruik van en had iedere avond iets. Ik heb op een gegeven moment gewoon de nanny methode gebruikt de eerste nacht heeft ie echt veel gehuild 2de nacht 30 min en 3de nacht 5 min toen was het over

Deel Deze Pagina