Ik heb nog een (prepaid) Nokia uit het jaar stillekes . Heb helemaal niets met smartphones en alle snufjes die erop zitten. En een abonnement wil ik al helemaal niet! Daarvoor bel ik veeeel te weinig. Maar...mijn vertrouwde telefoontje krijgt kuren dus ben bang dat ik toch overstag zal moeten gaan binnenkort. Ik wil het liefste prepaid, en mijn huidige nummer behouden (kan dat met een simkaart van 10 jaar oud?). Voor mij niet de allernieuwste snufjes. Als ik er maar mee kan bellen/sms, en vooruit, whatsappen . Iemand enig idee wat een goed toestelletje voor me is? Bedankt!
Tuurlijk kan je je nummer behouden. Als je een micro sim nodig hebt kun je de oude laten knippen of een nieuwe aanvragen. Wat voor budget heb je in gedachten? Ik ben niet zo thuis in het low budget terrein, maar anderen van wel en dan is een prijs wel handig.
Tja, weet ik niet? Tussen de 100 en 200 euro? Het mag best wat kosten, zolang er maar geen abonnement aan vast zit. Wil perse prepaid. Wel fijn om te weten dat ik mijn nummer kan behouden!
Heb je een voorkeur qua merk toestel? Doe je er ook foto's mee maken ed? Wanneer blijkt dat je een microsimkaart nodig hebt (denk het wel aan de leeftijd van huidige te zien) kun je die gratis met nummerbehoud krijgen bij je provider.
Geen voorkeur voor merk, en idd, wil er wel graag foto's mee kunnen maken als dat kan! Ga eens even googelen op microsimkaart . Thanks!
Ik zou zelf nooit meer zonder Iphone willen, inmiddels kan je deze voor EUR 200 ook kopen, zonder abb: APPLE iPhone 4 8 GB Zwart Smartphones bestel online bij Media Markt Maar ik weet dat mijn moeder (was voor haar ook haar eerste smartphone ) ook erg tevreden was met de Samsung Calaxy Mini: SAMSUNG Galaxy SIII Mini Lite Titan Grey Smartphones bestel online bij Media Markt Zelf zou ik nooit meer een HTC kopen, heb er twee toestellen van gehad (van meer dan EUR400) en hadden beide heel snel problemen. En dat hele garantie traject was een ramp met HTC....
ik vind juist iphone een rampen plan hier een samsung voorkeur. heb zelf nu een archos 40 titanium van 100 euro. ook prima. back to basic android zonder ingewikkelde snufjes, maar vind het een drama om al mijn contacten goed te houden gezien hij alles zomaar synchroniseerd. maar dat is alleen icm mail en facebook.
En is dit prepaid of met abonnement? Mijn man heeft als werktelefoon ook een samsung, dus denk dat het wel een samsung zal worden. Kan hij me vertellen hoe het werkt .
Je heb nog hele leuke toestelletjes, gelijk aan die 'oude' van jou. Ook merk Nokia. Denk dat je zo rond de 30/40 euro kwijt ben. Soms nog wel eens goedkoper....simlock vrij....dan kan je je simkaartje zo overplaatsen...
Ik zou is bij de kijkshop kijken. Daar hebben ze bijvoorbeeld voor nog geen 150 een Samsung s3 mini en voor 200 euro een Samsung s3 neo Bijde hele goede nog niet zulke hele oude modellen. En ze hebben er nog veel meer. Vind t altijd een fijne winkel.
Mij werd een Samsung S3 mini aangeraden, omdat dat gewoon een simpele telefoon is maar wel van goede kwaliteit. Ik hoef er inderdaad ook niet zoveel mee te kunnen. Momenteel heb ik een HTC Desire S van 4 jaar oud waar ik erg blij mee ben. Hij werkt supermakkelijk en heeft het altijd prima gedaan. Maar hij begint nu soms wel vast te lopen en trager te worden, dus tijd voor een andere.
Ik zou dan kijken naar de samsung s3 mini. Als je budget het toelaat zelfs naar de s4 mini! Op GSMArena.com - GSM phone reviews, news, opinions, votes, manuals and more... kun je de specificaties en afbeeldingen van de toestellen ed bekijken echt ideaal
voor een eerste smartphone is een samsung s3 mini echt een leuke keuze ook de iphone 4 is erg leuk om snel met smartphone om te leren gaan, deze hebben niet al teveel snufjes en wijst zichzelf wat, je kan bij de provider die je nu heb een microsim aanvragen met behoudt van je eigen nummer
Hier een huawei van de kijkshop. Je betaalt niet voor de naam en doet zeker niet onder voor een Samsung. Ik heb een 5 inch toestel en gebruik mijn tablet en laptop nauwelijks meer.