leren bank

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaChantal, 18 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    We hebben nu een stoffen bank, niet echt handig met spugende/kwijlende/knoeiende kinderen.
    nu willen we dus een leren, maar waar moet je op letten?
    Wat zijn goede leren banken?
    Hij moet vooral makkelijk schoon te maken zijn en willen in de zomer niet aan de bank "geplakt" zitten ;)

Iemand tips voor winkels?

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou ik heb hier een lijstje voor je:
    -vering
    -koudschuim of soft
    -kwaliteit van het leer
    -plooivorming
    -volledig leer of is hij achter met goedkoop leer afgewerkt

Winkels ligt een beetje aan je budget. Maar vergeet niet te onderhandelen. Lederland stuurde me na een week een nieuwe offerte en toen ging er nog 500 extra vanaf.
    Vooral met het oog op dat meubelzaken vaak gaan opruimen in januari. Vraag welke acties er gaan komen.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ja het hoeft niet direct hoor.
    Ik zal daar eens kijken bedankt.

4. samira100

samira100 Lid

4 okt 2008
    68
    0
    6
    Ik zou niet gaan voor dat strakke harde leer maar meer voor dat beetje los zittende. Omdat die harde sneller stuk gaat. Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Nou.. mijn ouders hadden altijd een stoffen, schoonouders ook. Zelf hebben we dat nu ook dus heb echt werkelijk waar geen idee waar een goede leren bank aan moet voldoen.
    Het belangrijkste voor ons is dat hij makkelijk schoon te maken is, en niet plakt in de zomer.
    Hebben ook huisdieren (hond en kat) en kids knoeien ook nog wel is ;)

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Wij hebben een gladde strakke leren bank want dat is het makkelijkst schoon te maken. Stalen poten eronder. Wel goedkoop, van de profijtmeubel geloof ik. Maar ziet er prima uit en zo lang de kinderen nog klein zijn komt er echt geen duur meubilair in hier :D

Deel Deze Pagina