Ben gewoon even benieuwd wat jullie favoriete parfum is. En hoeveel geven jullie daaraan uit? Koop je vaak nieuwe parfum? Mijn favoriete parfum voor in de avond is Hypnotic Poison van Dior. En lekker vlot voor overdag Burberry Brit. Ik koop eigenlijk alleen nieuwe fles als de oude leeg zijn. En heb eerlijk gezegd ook steeds dezelfde parfums. Wel ongeveer 15 verschillende. Variërend van dure tot een heerlijk luchtje van Kruidvat van 8 euro
Mijn absolute nr 1 is Flowerbomb van Viktor en Rolf, hij is mij helaas te duur dus heb hem niet in huis. Verder vind ik lekker oa; Beyonce, bruno banani, christina aquelera playboy etc etc.. Dat soort goedkopere geurtjes, als het maar zoet is
Met stipt op 1 flowerbomb van Victor & Rolf maar die is heel duur. Ik heb nu een van Gucci die is ook wel lekker!
Hier guess (roze vloeistof) Angel (T mugler) Gucci (de roze vloeistf in vierkante fles) Dkny (de groene of licht roze) Diamants ik ben er gek op! heb nu 3 flessen open. Koop/vraag nieuwe als er 1 op is maar bij een goede aanbieding ook al eerder hoor!
Heb je hem wel eens gekocht via FM? Daar is hij een stuk goedkoper, maar de geur en sterkte is hetzelfde, soms zelfs nog iets sterker. Het zit alleen niet in zo'n mooi flesje
Dankje voor de tip! Ga hem eens proberen.. Wel andere geurtjes van FM gehad maar die leken totaal niet op het origineel (roken wel heerlijk hoor!)
Ik heb favorieten all the time... De flesjes gaan vaak niet eens op want na weken ben ik ze beu en ruik ik die geur niet meer. Ik wissel vaak en dan vind ik die "eerste" favo geur daarna niet lkkr meer. Hebben jullie dat niet? ?
Stipt op nr 1 staat bij mij Flowerbomb van Viktor & Rolf. Hij is inderdaad heel duur. Gelukkig heb ik een vriendin die bij een parfumerie werkt en dan betaal ik 70,- voor 100ml eau de parfum ipv 123,-.
Volgens mij een eau de toilette, maar ik vind Noa nog steeds geweldig lekker ruiken. De gewone originele. Mijn schoonzusje werkt bij een heel bekend cosmeticamerk en daar kan zij hem voor weinig kopen.
1) Thierry Mugler Alien 2) Lovely van Sarah Jessica Parker 3) Secrets d'Essences Vanille Noire eau de parfum van Yves Rocher 4) Benneton Hot ik heb een tijdje enorm vaak en veel parfum gekocht, toen gaf ik zo`n 70 euro per maand aan parfum uit. Inmiddels is het al anderhalf jaar 0 euro een nepparfum wil ik liever niet dragen. Ik had eens chanel change gekregen van iemand, wat ik tijdens mijn zwangerschappen dagelijks opgespoten heb, ik kwam er pas een hele tijd later achter dat deze parfum een goed gelukte nepper was. Op internet las ik toen verhalen over giftige stoffen waar deze mee is gemaakt, nou zie mijn banner. Ik kan natuurlijk niet zeggen dat het hierdoor is gekomen, maar ja, ik weet ook niet waarom dit wel gebeurd is.
Hier Flowerbomb extreme van Viktor en Rolf. Inderdaad erg duur, maar ik kan niet zonder. Draag hem bijna elke dag en die koop ik ook telkens opnieuw als hij op is. Verder wissel ik wel eens af met Rosé the one van dolce en gabana & Cherie van Dior.
Voor mij met stip op 1: la vie est belle van l'ancome! Heerlijk! Wish van Chopard is ook erg lekker en dan heb ik nog een lekkere van Annayake.
Mijn favorieten zijn: 1. Miss Dior 2. Tresor 3. Valentina Verder heb ik: Poison van dior Jasmin noir van bvlgari Noa Fragile van J.p gaultier Lady million Mon jasmin noir van bvlgari Omnia indian garnet van bvlgari En heb nog 1 waarvan ik nu niet op de naam kan komen. Kan wel een parfumerie beginnen hihi