Smartphone of Ipad?

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van 2 meiden, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik wil graag een smartphone..nu zegt mijn vriend dat waarvoor ik m wil gebruiken (overal makkelijk op internet, wordfeud, etc) net zo goed een Ipad kan nemen. Mij lijkt een smartphone makkelijker als je naar t formaat ed kijkt
    Wat is jullie idee hierover?

2. KatrienDuck

KatrienDuck Actief lid

26 feb 2011
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met een smartphone kun je bellen, met een tablet niet...

3. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jawel hoor katrien, kun je ook mee bellen, ziet er alleen niet uit haha

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    iPad, absoluut, zou niet meer zonder willen.

5. tulip

tulip Niet meer actief

Ik zeg een smartphone. Het is toch wat gemakkelijker meenemen. Dat doe je met een I pad niet zo snel.

6. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Haha...dat wel / niet kunnen bellen gaat t natuurlijk niet om. Heb een (oude) telefoon. Maar mij leek dus een Smartphone wel wat en vlgs vriend kan ik dan beter n Ipad nemen..
    En dat ik dus met de smartphone lekker fancy kan bellen is alleen maar goed!

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

iphone! overal mee naar toe te nemen.. eigelijk een ipad in het klein!

maar hoezo kun je met een tablet zoals een ipad bellen? via facetime bedoel je dan desert? want je kan bijv niet je moeder op de thuistelefoon bellen ofzo.. je kan er wel een data abonnement bij nemen, maar geen telefoon abbo

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Wel bij de galaxy tab ;)
    Maar ik vind een smartphone niet te vergelijken met een ipad.
    Mijn smartphone heb ik altijd bij me, mijn ipad niet

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Via skype hihi

10. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Tsja wat je met een smartphone wil doen kun je ook met een smartphone van 150 euro... Een tablet gaat eigenlijk net wat verder, je kan er mooi groot je foto's op bekijken en bewerken. Spelletjes zijn dus ook groter maar zeker omdat het al half oktober is zou ik met een tablet aanschaffen nog even wachten... Dat zijn producten die eigenlijk rond de sinterklaas/kerst periode leuk in de aanbieding zijn! Behalve als je een iPad wil, apple stunt eigenlijk nooit met productprijzen...

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Beiden. Ik heb een iPhone voor onderweg en een iPad voor thuis. Je kunt er een speciaal abbonnement voor krijgen maar anders kun je met een iPad niet overal op internet en me een smartphone wel. Het ligt er dus aan wat je er mee wilt doen. Een smartphone is icm een abonnement trouwens een stuk goedkoper dan een iPad.

12. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ikzelf heb een iphone (3gs) ben er bijzonder tevreden mee en gebruik hem met name voor de snelle even.
    Voor de wat ingewikkeldere dingen pak ik toch sneller mijn ipad.

Mocht je beide kopen, zou ik kiezen voor een ipad zonder 3g. Kost 100,- meer (bij ipad 1) en dan nog je abonnementskosten. Via iphone 4 kun je een wifi verbinding maken zodat je ook onderweg online kan zijn via je ipad.

Maargoed nu voor TS: Kies voor een Ipad als het lezen wat lastiger is. Grotere letters en leesbaarder. Maakt het je niet zo uit, kies dan een iphone.
    Maak niet de keuze voor een andriod tablet en een iphone, of een android telefoon en een ipad. Je hebt dan te maken met verschillende platformen en moet je voor beide platformen apps aanschaffen. Als je alleen gratis doet, is dat geen probleem, maar betaalde apps moet je dan twee keer betalen.

13. twinkle star

Marjolente, ik wist dat dus echt niet hè dat je via je iPhone online kunt zijn met je iPad ik ga dat eens uitzoeken want dat s echt heel handig!

14. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    @twinkle star, let goed op de abonnementen! Het zogenoemde tetheren (met je telefoon een wifi verbinding opstellen) mag namelijk niet met ieder abonnement!!!

15. twinkle star

Ik heb een goede provider dus ik neem aan dat dat het probleem niet hoeft te zijn. Van mijn man begreep ik echter dat iedereen dan kan mee surfen dus dat is nou ook weer niet de bedoeling...

16. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik heb mijn iphone gejailbreakt (omdat vanaf 4 wifi wordt ondersteund :(). vervolgens Mywi erop gezet, die kun je beveiligen zodat alleen ik erop kan (of diegene die van mij het wachtwoord hebben gekregen).

Ik kan dus niet vertellen hoe dat zit bij een iphone 4...

17. twinkle star

Ik ga me er toch maar wat meer in verdiepen. Voor de kids ook handig onderweg.

18. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Neem eens een kijkje op www.iphoneclub.nl Zij hebben ook een club voor ipads, maar die weet ik niet uit mijn hoofd.
    Weet wel dat je er ook kan komen via bovenstaande link :)

19. twinkle star

20. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Me2! En bellen kan je dr ook mee Lang leven Skype:p

Deel Deze Pagina