Wie weet waar ik deze voor een redelijke prijs kan kopen? Liefst niet online. Ik heb er een van hunkemöller, maar daar zie ik er geen meer. Het klinkt wat ouderwets waarschijnlijk, maar ik vind die bh echt erg lekker zitten. Voor degenen die geen idee hebben wat ik bedoel, het gaat om bh zoals in deze link: beha met maagband - Google zoeken Het liefst geen oma-model natuurlijk Alvast bedankt voor het meezoeken Edit: de meeste bh's die ik vind met googlen hebben trouwens een langer stuk, bijna tot aan de navel. Dat is dus niet nodig, gewoon net dat kleine stukje extra (zoals op het plaatje) is genoeg.
Ze noemen dat ook wel een Longline BH, misschien maakt dat het zoeken makkelijker... longline bh - Google zoeken
Zowel bij V&D als Hema ben ik ze nog nooit tegen gekomen. Kan eens in een goede lingeriewinkel vragen. Maar ik ga eerst maar eens verder zoeken op longline bh, goede tip Mango, dankje. Komen ook gelijk leukere bh's naar voren dan met maagband haha.
Ok niet daar dus , mis idd in een goed zaak. Ja ik draag de bra bh s de laatste tijden heerlijk. Dus verder geen idee waar je die jij wil hebben kunt kopen . Succes
ik heb er een van de hema, met een stuk kant, paar maanden geleden in de sale gekocht dus die hebben ze wss niet meer.
zoekresultaten van: "longline bh" V&D - Vroom & Dreesmann | www.vd.nl Je warenhuis thuis | mode, wonen, reizen, aanbiedingen, acties en folder Deze mogelijkheden zijn er bij de bh winkels in v&d . Na ik maagband in toetste waren dit de resultaten.
@Marnat, bedankt voor het verdere zoeken. Helaas zit bij de bh's uit de zoekopdracht niet dat extra stukje eronder zeg maar. Maar toch bedankt. @Lara, dan ga ik toch nog maar eens bij de Hema kijken. Of misschien dat ze tijdens een volgende sale ronde weer te krijgen zijn. Ik ga het in de gaten houden. In ieder geval ook bedankt.