Hoi meiden, Moet me verhaal toch effe kwijt. Een goeie vriendin en collega heeft iets verschrikkelijks meegemaakt. Haar jongste zoon had zinds een maand of 2 verkering met een hele leuke spotane meid. Alles was leuk en ze waren stapel verliefd op elkaar,mooier kon het niet! Maar toen, donderdagavond 6 oktober. Anne d'r passie was paarden,ze had er dan zelf ook 3. Ze was een ervaren rijdster en reed al vanaf haar 6e. Die avond was ze klaar met paardrijden, en stapt ze van haar paard af. Haar vader loopt naar de stal om het licht aan te doen. Toen ineens hoorde haar vader iets kraken... hij keek naar buiten, en zag het paard van zijn dochter af komen en het paard stond op... maar Anne bleef liggen. Waarschijnelijk is het paard ergens van geschrokken en gestruikeld, dat is niet duidelijk. Hulp mocht niet meer baten , en ze was op slag dood. Het zware paard, denk zo'n 600 kg is op Anne gevallen. En ja... dat is dan gewoon over. Ik zelf ken haar niet, maar leef zo mee met mijn vriendin en haar zoon! En natuurlijk met haar familie. Kan het niet begrijpen, WAAROM!? Zo lieve meid, spontaan, vrolijk, want dat heeft ze vriendin verteld. Mijn vriendin heeft zelf ook paarden, en dat was natuurlijk een perfecte schoondochter. Haar zoon en zij ook dolgelukkig... Waarom!? Ze is slechts 17 jaar gworden... Lieve Anne, rust zacht.
oooh wat heftig!! wat verschrikkelijk voor haar vader om dat te horen zit hier met kippenveel geeen woorden voor dat zo een jong meisje het leven moet verlaten
Ja ik hoorde het verhaal ook, vreselijk! Zo jong nog Er gebeuren hier in de buurt de laatste tijd veel ongelukken met paarden.. Blijft toch een gevaarlijke sport!
Pff, wat verschrikkelijk zeg! Ik las het net ook ergens inderdaad. Daar moet je toch niet aan denken, dat je grootste hobby je dood wordt en dat dan op die leeftijd. Heel veel sterkte voor de nabestaanden!
Ik had het gelezen, echt vreselijk. Paarden zijn geweldig maar ook gewoon grote dieren en een ongeluk zit in een klein hoekje, hier kon niemand iets aan doen, echt heel erg, zoiets verwacht je niet...
Pff, wat een tragisch ongeluk. Veel sterkte voor je vriendin en haar zoon en voor alle andere nabestaanden.
Afschuwelijk! En de angst van elke ruiter (mezelf meegerekend). Wens ouders, (schoon)familie, vrienden en een ieder die haar kende heel veel sterkte toe....
Wat vreselijk! Me buurmeisje net zo oud was vorige week op haar paard aan het rijden toen het beest ineens ging liggen en wou rollen, gelukkig kon ze er aardig vanaf komen voordat ie echt lag maar ze heeft wel haar been van boven naar beneden gebroken! Niks natuurlijk vergeleken bij dit vreselijke verhaal, maar het had haar net zo goed kunnen overkomen.
Het was toch in Kaatsheuvel of niet? Hier al 3 ongelukken met dodelijke afloop in een paar maanden tijd. En allemaal ervaren rijdsters, heel erg. Voor de nabestaanden van dit meisje: heel veel sterkte gewenst.