En hoe bevalt die? Ook qua updates enzo, werkt dat allemaal nog lekker? Ik mag vrijdag verlengen en gezien ik weer een macbook heb denk ik toch aan een iphone voor het gemak.
Yes! Heb de 6 nu dik 2 jaar, en bevalt nog steeds prima. Updates werken nog steeds hoe ze behoren te werken. Enige minpuntje vind ik dat nu na dik 2 jaar, de batterij z’n beste tijd wel heeft gehad. Moet met intensief gebruik van de telefoon, toch echt wel even ergens in de middag de oplader eraan doen. Voor de rest dik tevreden! Mocht afgelopen maand verlengen, maar ik hou deze nog mooi even.
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar de IPhone 6 is al best wel oud. Zou dan eerder voor een IPhone 7 gaan, zeker als je er een paar jaar mee wil doen
Ja hier heb ik hem! De oude van mijn man, die heeft hem 2 jaar gebruikt en inmiddels heb ik hem ookal weer bijna een jaar. Mijn man geeft wel aan dat je beter of de 7 kan kopen of de SE, als je er langer mee wilt doen is dat beter omdat voor de 5 software al niet meer beschikbaar is en inmiddels de Xs ookal uit is. (budget technisch is de 6 natuurlijk een prima telefoon).
Qua budget kan dat prima, de 7. Ik wist niet hoe ver ze al waren met de software, maar dan is de 7 idd handiger denk ik. Die bevalt dus ook prima ?
Ik heb de 6S, maar zou idd dan voor de 7 gaan. Ik heb deze nu bijna een jaar en toen scheelde het al niet veel met de 7. Maar ik, oen die ik ben, wilde perse een homeknop die ik in moest drukken Vraag me niet meer waarom, maar oke... daarom dus toen voor de 6S gegaan. Dom natuurlijk Verder doet deze het nog prima
Als je dan toch mag verlengen zou ik wel voor een nieuwere gaan! Heb nu al een hele tijd de X en ben er echt superblij mee. Even wennen zonder homeknop maar daar ben je zo aan gewend.
Ik heb de 7 (Plus) en die doet het nog prima. Ik zou inderdaad voor de 7 of de 8 gaan. De 6 is wel echt een oud besje (is van 2014). Over updates hoef je je voorlopig geen zorgen te maken. De laatste update naar iOS 12, van afgelopen September, konden de 5s,6, 6s en nieuwer nog aan mee.
De zes kan niet tegen vallen in een emmer water, de zeven wel... Dus alleen daar al om zou ik voor de zeven gaan
Qua gebruik is de 6 en 7 niet veel anders. Ik heb nu de 7plus en had hiervoor de 6. Alleen is het wel fijn dat de 7 spatwater-bestendig is en dus wat nieuwer is. Ik zou dan ook eerder voor de 7 gaan dan de 6 De allernieuwste spreekt mij tegen. Ding is volledig van glas en zie het al gebeuren dat die binnen een week Total los is....