Hier afgelopen week een nieuwe smartwatch gekocht. Jaren de Samsung galaxy gehad en nu overgestapt op Garmin. Blij met deze keuze, erg lange batterij duur, scherp beeld.
Kan de Garmin ook de route aangeven? Dus dat je via bijvoorbeeld maps op je horloge kan zien dat je rechtsaf moer gaan tijdens het wandelen
Appjes kun je er op lezen, maar ik heb het alleen uitgezet, vond het niet handig ik zo’n minischermpje. Als mensen me echt nodig hebben, dan bellen ze maar (en oproepen zie ik wel op m’n horloge, dan gaat hij ook trillen en dát vind ik dan weer ideaal - helemaal omdat ik het geluid van mijn telefoon vrijwel altijd uit heb staan).
Heb jij ook de garmin venu? Of een andere? Want ik zie zoveel verschillende types dat ik dat ook lastig vindt
Ik heb de Garmin Vivomove trend met een klassieke wijzerplaat. Je ziet je berichten binnenkomen maar kan ze niet beantwoorden en dat vind ik helemaal prima. Je kan het ook makkelijk uitzetten. Ik vind deze ook heel fijn omdat die mijn menstruatiecyclus bijhoudt, met slapen heb ik hem altijd af want kreeg wat eczeem van het bandje en daarom draag ik hem alleen nog overdag. Stappenteller vind ik ook makkelijk en je kan je locatie zetten bij een activiteit. Ik heb wel best regelmatig gehad dat die dan niks heeft opgeslagen, signaal verdwenen ofzo en verder vind ik hem vooral mooi aan mijn pols staan. Nadeel van deze Garmin tov anders Garmin horloges is dat je deze vaak moet opladen, sws om de dag. Ik draag hem in de nacht niet en dan leg ik hem in de avond aan de lader zodat die de andere dag weer werkt. Een volgende keer zou ik voor een Venu 2 of 3 gaan en dan vooral voor de langere batterijduur maar verder super blij mee.