Waar leuke shopper te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tinkerbell81, 12 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hai,
    Een vriendinnetje had een goede tip voor de vakantie...alle kleding in van die shoppers stoppen (dan bedoel ik van die stevige tassen die je bij de ah/jumbo etc kan kopen ) schijnt een boel ruimte te besparen...

Nu wilde ik dit gaan probeten deze vakantie, maar wil ik met frisse shoppeslrs voor iedereen...en dan niet van ah jumbo ed dus maar beetje leuke?

Iemand enig idee waaaaar die te koop zijn?

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Tuincentra hebben volgens mij ook shoppers te koop. En laatst kregen we ook een gratis shopper van Big Bazar bij 10 euro boodschappen. Was geloof ik roze met oranje of zo...

Heb ook van een woonwinkel een mooie wit/zwarte tas, weet zo niet van welke. Die is heel groot en past veel in.
    Succes.

3. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Ik gebruik idd ook al een paar jaar de shoppers. Ieder gezinslid 1.
    Ik heb destijds de shoppen gekocht van/bij de intertoys voor 1 hele euro per stuk.
    Gebruik ze dus ook alleen maar voor vakantie en weekendje weg en daarna berg ik ze op op zolder.

4. Manque

Manque Niet meer actief

Bij de Hema heb je hele grote die je ook met een rits dicht kunt doen. Ik gebruik ze ook om winterdekbedden en oude kleding in te bewaren op zolder. Twee uitvoeringen in pastelkleuren, 2,75 per stuk als ik het me goed herinner.

5. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Tinstarcompany online :)
    Hele leuke, met rits en verschillende printjes :)

6. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    De blauwe tas van Ikea mag altijd met ons mee op vakantie, net iets groter dan die van de Jumbo nog :cool:

7. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
  8. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw wat een goed idee, die onthoud ik voor onze vakantie. Op ikbenzomooi.nl staan ook hele leuke tassen!

9. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Bij de intertous helaas uitverkocht...
    De link van de hema doet t niet? Misschien actie alweer over?
    Ga vanaaf eens kijken bij tinstar...
    Nog meer tips altyd welkom..!
    De ikea tassen zijn op zich ook wel handig, maar denk dat ie te groot zijn en dan de kleding niet meer netjes blijft liggen....want dat zijn best grote units niet?

10. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Hier in de plaatselijke dierenwinkel zijn big shoppers te koop met dieren erop. Ik heb er een gekregen met een boxerhoofd erop, heel cool! Zal wel bij meerdere dierenwinkels zijn denk ik.

11. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loods 5! Heb ik ze voor de meiden gekocht, met bijpassende koeltasjes haha. Roze met witte stippen en wit met bloemen. Hele grote shoppers met rits, ideaal voor een autovakantie.

12. beccie

beccie Niet meer actief

Ik heb bij big bazaar eens een paar gekocht, met een leuk zomers bloemenmotief erop. waren 1 euro ofzo

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik gebruik altijd de blauwe Ikeatassen. Die zijn reuzegroot: ik doe daar al mijn kleding, die van mijn dochter én van mijn zoon in voor de hele vakantie. Goed stapeltjes maken, blijft gewoon netjes ;) En op de terugweg is ie ideaal als waszak ;)

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Laatst bij de wibra of zeeman eentje gekocht ipv een plastic tasje. Zachtblauw met witte stippen. Maar ze hadden meer kleuren: 1 euro per stuk.

15. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Raar dat de link het niet deed. Anders even shopper invoeren op de zoekfunctie bij de Hema.

16. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

nog wat ideeen voor leuke shoppers:
    Bart Smit shopper | Bart Smit
    faunaland
    efteling
    hema idd via de site even intoetsen. staat er tussen voor 0.75 cent

17. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ik bedoel bij de Hema de mintgroen gestreepte met koraalkleurige handvaten. Of de blauwe met koraal handvatten. Die van 0,75 cent is gewoon de reclame versie, en zonder rits. Zeker wel handig, maar niet zo leuk:p

18. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Goeie die van hema! Gelijk een paar besteld voor de vakantie! Bedankt voor de tip!

19. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Vorige week bij het kruidvat gekocht. Hele leuke met rits!

Deel Deze Pagina