Hai, Een vriendinnetje had een goede tip voor de vakantie...alle kleding in van die shoppers stoppen (dan bedoel ik van die stevige tassen die je bij de ah/jumbo etc kan kopen ) schijnt een boel ruimte te besparen... Nu wilde ik dit gaan probeten deze vakantie, maar wil ik met frisse shoppeslrs voor iedereen...en dan niet van ah jumbo ed dus maar beetje leuke? Iemand enig idee waaaaar die te koop zijn?
Tuincentra hebben volgens mij ook shoppers te koop. En laatst kregen we ook een gratis shopper van Big Bazar bij 10 euro boodschappen. Was geloof ik roze met oranje of zo... Heb ook van een woonwinkel een mooie wit/zwarte tas, weet zo niet van welke. Die is heel groot en past veel in. Succes.
Ik gebruik idd ook al een paar jaar de shoppers. Ieder gezinslid 1. Ik heb destijds de shoppen gekocht van/bij de intertoys voor 1 hele euro per stuk. Gebruik ze dus ook alleen maar voor vakantie en weekendje weg en daarna berg ik ze op op zolder.
Bij de Hema heb je hele grote die je ook met een rits dicht kunt doen. Ik gebruik ze ook om winterdekbedden en oude kleding in te bewaren op zolder. Twee uitvoeringen in pastelkleuren, 2,75 per stuk als ik het me goed herinner.
Toevallig heb ik er net bij de Hema online besteld. afgeprijsd naar 1 E per stuk. http://www.hema.nl/winkel/dames-en-heren/dameskleding/accessoires/tassen-en-portemonnees/shopper-(39807017) ophalen in de winkel is gratis, dus geen vzkosten.
Wauw wat een goed idee, die onthoud ik voor onze vakantie. Op ikbenzomooi.nl staan ook hele leuke tassen!
Bij de intertous helaas uitverkocht... De link van de hema doet t niet? Misschien actie alweer over? Ga vanaaf eens kijken bij tinstar... Nog meer tips altyd welkom..! De ikea tassen zijn op zich ook wel handig, maar denk dat ie te groot zijn en dan de kleding niet meer netjes blijft liggen....want dat zijn best grote units niet?
Hier in de plaatselijke dierenwinkel zijn big shoppers te koop met dieren erop. Ik heb er een gekregen met een boxerhoofd erop, heel cool! Zal wel bij meerdere dierenwinkels zijn denk ik.
Loods 5! Heb ik ze voor de meiden gekocht, met bijpassende koeltasjes haha. Roze met witte stippen en wit met bloemen. Hele grote shoppers met rits, ideaal voor een autovakantie.
Ik heb bij big bazaar eens een paar gekocht, met een leuk zomers bloemenmotief erop. waren 1 euro ofzo
Ik gebruik altijd de blauwe Ikeatassen. Die zijn reuzegroot: ik doe daar al mijn kleding, die van mijn dochter én van mijn zoon in voor de hele vakantie. Goed stapeltjes maken, blijft gewoon netjes En op de terugweg is ie ideaal als waszak
Laatst bij de wibra of zeeman eentje gekocht ipv een plastic tasje. Zachtblauw met witte stippen. Maar ze hadden meer kleuren: 1 euro per stuk.
nog wat ideeen voor leuke shoppers: Bart Smit shopper | Bart Smit faunaland efteling hema idd via de site even intoetsen. staat er tussen voor 0.75 cent
Ik bedoel bij de Hema de mintgroen gestreepte met koraalkleurige handvaten. Of de blauwe met koraal handvatten. Die van 0,75 cent is gewoon de reclame versie, en zonder rits. Zeker wel handig, maar niet zo leuk