Facebook vriendschapsverzoeken

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 30 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Al een tijdje vermoed ik dat fb een beetje raar doet.
    Ik kreeg een aantal vriendschapsverzoeken waarvan ik dacht: o leuk! Maar wel onverwachtte zeg maar.
    Nu heb ik al voor de 3e keer de melding gehad: .... heeft je vriendschapsverzoek geaccepteerd.
    De eerste keer dacht ik: o dan zal ik wel met mn dikke vingers per ongeluk gedrukt hebben. Was een vader van school, ik ga veel met zn vrouw om, dus zou kunnen.
    Maar nu al 2x iemand waarvan ik denk: nou nog nooit op dat profiel geweest, dat kan ik nooit per ongeluk gedaan hebben.

Zou fb bij veel gemeenschappelijke vrienden zelf verzoekjes versturen?

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Ja ik herken het wel. Ik zag opeens berichten van iemand waar ik ook niet bevriend mee ben en schijn er mee bevriend te zijn. Nooit gevraagd ook. Kende hem wel.

3. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Ja hier ook al vaker gehad.. heel raar

4. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.277
    1.440
    113
    Klopt heb ik ook. Maar mij is opgevallen dat er dan vriendschapsvoorstel staat en niet verzoek. Dus volgens mij doet FB gewoon voorstellen van goh wil je met deze persoon connecten.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Facebook stelt ook wel eens mensen voor, dan druk je op de knop omdat het lijkt dat degene jou een uitnodiging stuurt maar dat is niet zo.
    Laatst kwam er ook een collega naar mij toe: heb je geaccepteerd hoor op Facebook! Toen keek ik wel even raar op aangezien ik geen collega's toevoeg en ook nog nooit op zijn profiel had gekeken.. Geen idee hoe dat kan.

6. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Nee hier geen laat van. Denk dat je dan toch een keer ergens op geklikt hebt, onbewust. En worden veel voorstellen gedaan, als je daarop klikt nodig je ze gelijk uit.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Nee de vriendschapsvoorstellen ken ik. Dat komt wel dagelijks voorbij. Dit zijn echt verzoeken.

8. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Maar je zegt dat je de melding krijgt dat ... je verzoek heeft geaccepteerd. Jij hebt dan dus iemand uitgenodigd. Wellicht dus door te hard doorscrollen door die voorgestelde verzoeken, aangezien hij dan gelijk de uitnodiging stuurt?

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Nooit gehad.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Alles kan maar het gaat al om 8 verzoeken over en weer. Dus een aantal keer de melding dat Pietje mijn verzoek heeft geaccepteerd en een aantal keer dat ik een verzoek kreeg van iemand uit erg onverwachte hoek. En dit alles sinds een paar weken. Heb al jaren fb en nooit eerder gehad.

11. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Niet iemand anders die op je fb kan?
    Hier nooit last van eigenlijk...

12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Kan het zijn dat 1 van je kinderen wel eens een spelletje op je telefoon speelt en ook wel eens op Facebook kijkt? Misschien hebben zij verschillende vriendschapsverzoeken verstuurd door op de 'voorgestelde vrienden' te klikken?

13. tuc

tuc Niet meer actief

Nee de kinderen gebruiken alleen de telefoon van papa:D

14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.228
    28.197
    113
    Geen vriendschapverzoeken, maar wel mensen die met mij willen chatten. En dat zijn gewone mensen, geen viezeriken. Ik heb er in 1 week 3 gehad, daarvoor nooit.
    Weird.

tuc vindt dit leuk.
  15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.534
    113
    Vrouw
    Ja ik heb dit van de week ook gehad, en ik verklaarde mezelf al voor gek omdat ik me gewoon écht niet kan herinneren dat ik diegene heb toegevoegd.....

tuc vindt dit leuk.
  16. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Misschien even je wachtwoord veranderen? Je weet maar nooit...

tuc vindt dit leuk.
  17. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Klinkt alsof je gehackt bent:eek:

Deel Deze Pagina