Hoi Hoi, Mijn zoontje is bijna 7,5 maand, en eet 's middags 1 boterham (met korst) en thee. Nu doe ik op brood: smeerkaas, appelstroop en af en toe smeerworst(vind hij heerlijk) en af en toe een geprakte banaan. Maar nu geef ik altijd slankie, naturel smeerkaas. maar je hebt er ook verschillende soorten van, zoals komijn en tuinkruiden enzo. Mag hij deze ook hebben, voor variatie? Alvast bedankt! Groetjes
Ik zou even goed kijken naar de zoutgehalten van deze producten. Het lijkt mij te zout voor een baby. Is slankie ook een light achtig product? Volgens mij zitten er dan aan voedingsstoffen helemaal niks meer in. Ik geef alleen volle zuivel, om die reden.
Een keertje kan je het best geven maar pas op met smeerkaas... er zit veel zout in en andere dingen die niet geweldig zijn voor je kindje. Probeer wat meer afwisseling te vinden: - alleen boter - geprakte avocado - verschillende jamsoorten - kwark - andere fruitsoorten - smeerbare brie / camembert
je mag alle soorten geven. alleen sambal zou ik effe mee wachten. maar idd niet te vaak smeerkaas. en slankie zit echt niets in. kan je nog beter gewoon de 48+ geven. kinderen hebebn slank en light producten nl niet nodig verder kipfilet, jam, vruchtenhagel, en hier vond ze die komkommersalade ook altijd erg lekker. heel dun laagje
Ik zou ook geen slankie geven, maar gewoon voor de 48+ gaan. Tja ik weet denk ik wel waarom jij Slankie haalt, omdat je smeerkaas zelf ook zo lekker vind hihihi. Hier nog 1 hoor, maar sinds zoonlief het eet, eet ik gewoon de 48+ mee. Verder krijgt hij hier echt van alles op brood. Smeerkaas, smeerworst/leverpastei, appelstroop, pindakaas, kipfilet, ham, kaas, chocoladepasta (van de week voor het eerst gegeven op het kdv), sandwichspread en vanmiddag had hij een boterham met ragout. Ik probeer gewoon alles uit. Ik moet zeggen dat hij tot nu toe echt alles lekker vind. Nou is die van mij natuurlijk wel een 3 maanden ouder als die van jou, dus kan hem ook wat meer geven.
ik haalde van dat kinder smeerkaas.. weet niet of dat nog steeds verkrijgbaar is. en idd smeerworst, appelstroop
Oké, bedankt ja, niet over nagedacht over slankie omdat ik die eigenlijk altijd heb, maar vind het niet erg om 48+ te kopen hoor Bedankt
Ik heb ook kids smeerkaas, kids smeerworst, appelstroop of jam tot nu toe, nog geen 'los' beleg dus, maar kipfilet mag dus ook al? En banaan doen we hier niet aan ivm verstopping...
je kunt inderdaad al beginnen met los beleg zoals jonge kaas en kipfilet. dat is eigenlijk beter dan smeerkaas en smeerworst, omdat deze gemaakt worden van afvalproducten van kaas en vlees. (als je bedenkt wat in smeerworst zit kun je eigenlijk net zo goed een frikandel geven )