Hallo lady,s ik heb een vraagje voor de damens die nu op het eind zitten ,hoeveel kwamen jullie de laaste weken nog aan zo ongeveer vanaf 30 weken ?
ik ben tussen week 31 en 34 3,5 kilo aangekomen, daarvoor was het maar 3 kilo totaal. ik begon na de 31ste week ook vocht vast te houden. nu was ik tussen 34 en 36 weken 1 kilo aangekomen. maar denk dat het wel echt verschilt per persoon, als je veel vocht vast gaat houden kom je natuurlijk veel meer aan op het einde. maar zolang je gewoon normaal gezond eet en niet de hele dag door zit te snoepen zijn de kilo's die er dan nog bijkomen niet zo erg
Vanaf week 30 tot week 39 ben ik 3 kilo aangekomen. Maar dat is allemaal van 30 tot 36 want de laatste 3 weken ben ik niks meer aangekomen...maar wel ietsjes kwijt... Je kan op t laatst nog maar weinig eten omdat de kleine tegen je maag aan ligt...tenminste bij mij wel... Snoepen moet ik al helemaal niet doen want ik krijg t spaansbenauwd. ben in mijn hele zwangerschap 16 kilo aangekomen!
Ik ben van de 35 tot nu 6 kilo bijgekomen, hield na de 35 weken ineens heel veel vocht vast De vk heeft daarom ook wat extra tests op zwangerschapsvergifteging gedaan, maar bloeddruk en urine was allemaal goed