Hallo dames, Ik ben op zoek naar een plek om te sporten tijdens mijn zwangerschap. Inmiddels 15 weken zwanger en mijn energie begint weer langzaam terug te komen (op het moment flink verkouden,maar dat gaat hopelijk snel over ) Voor mijn zwangerschap ging ik 3 a 4 keer in de week sporten en wil dit graag (op de juiste manier) weer oppakken. Lijkt me gezelliger om met andere zwangere dames te sporten en natuurlijk met de juiste begeleiding. Heeft er hier iemand tips? Hoor graag van jullie!
Even navragen bij je vk! Die heeft waarschijnlijk wel wat foldertjes liggen. Ook op internet of bij verenigingen bij je in de buurt kan je misschien wat vinden.
Ik heb nu nog geen verloskundige Ben nog op controle in het ziekenhuis vandaar dat ik even op internet aan het zoeken ben. maar bedankt voor de tip
Ik weet niet waar in Zuid-Limburg je het zoekt, maar er zijn best wel wat zwembaden die zwangerschapszwemmen aanbieden. In Heerlen zit LifeStyle, die bieden ook zwangerschapssporten aan. Ik dacht dat in Maastricht ook een sportschool zwangerschapscursus aanbood, maar geen idee hoe die sportschool ook alweer heet...
Ik doe zwangerschapsyoga in Maastricht. Is wel niet echt sporten, maar je bent wel heel bewust met je lichaam, houding, ademhaling en spieren bezig. Vind ik persoonlijk heel fijn.