Smeerworst mag dit.?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lieverdjuh, 16 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdjuh

    Lieverdjuh Bekend lid

    10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hallo meiden,

    Ik heb de laaste dagen z'n trek in smeerworst,maar ik heb eerder gehoord dat je niet veel mag van de smeerworst.
    Nu heb ik Sakastiche smeerworst gehaald kon t niet laten liggen en ik heb er z'n tek in....maar is t slecht Sakastiche smeerworst.?

    Ik hoor t graag van jullie want ik heb er echt behoorlijk veel trek in :)

    groetjes
     
  2. Niet meer actief

  3. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    max 1 boterham per dag er mee besmeren heb ik gehoord
     
  4. Niet meer actief

    ja ik ben er ook dol op maar ik laat het staan.. ja af en toe neem ik wel eens een boterham of cracker ermee maar voor de rest niet... als mensen vragen wat ik wil als ik bevallen heb zeg ik ook steeds: bolletjes smeerworst hahaha
     
  5. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hahaha hier een pistolet filet americain met komkommer hmmm kan niet wachten
     
  6. rastagirl

    rastagirl Fanatiek lid

    15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hhahah lekker he smeerworst ik smokkel soms ook weleens hoor neem ik er twee die dag en daarna effe paar dagen niet meer

    oh en rosbief lekker maar dat eet ik nu niet hoor maar mijn god het idee alleen al

    hahaha alles wat je niet mag is opeens lekker he hahah
     
  7. Adine

    Adine Fanatiek lid

    12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Als je iedere dag boterhammen met smeerworst eet, dan is dat idd niet goed. Te veel vitamine A krijg je dan binnen. Maar af en toe een boterham kan geen kwaad hoor. Ik eet af en toe ook wel eens een boterham met leverworst.

    Eet smakkelijk. :D
     
  8. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Ik ga zo ook weer lekker een broodje smeerworst eten verheug me er nu alweer op...
    Gewoon niet zo vaak kopen dan kan ik het ook niet eten...
     
  9. twijfelaartje

    twijfelaartje Actief lid

    6 jun 2006
    220
    0
    0
    Ja lekker zeg! Ik krijg gewoon trek in wat lekkers als ik dit allemaal lees! Ik eet ook smeerworst maar niet iedere dag. Vaak eet ik het 2x in de week of zo maar dan pak ik wel lekker 2 boterhammen \:D/
     
  10. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Alles met mate! Maar ik eet ook wel eens meer dan een boterham per dag en dan weer een paar dagen niet.
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Dat was mijn enige verslaving....
    Nu maar aan de smeerkaas, maar dat verveeld nu al!
     

Deel Deze Pagina