Heb jij ook een vreemde tik sinds je zwanger bent?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Missy1978, Mar 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Missy1978

Missy1978 Actief lid

Oct 20, 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Heel raar maar sinds een paar weken heb ik onwijze zin om te kleuren :oops: echt ik lijk wel een klein kind. Ook wil ik steeds die playdoh klei ruiken sinds ik zwanger ben echt heerlijk die geur. :) ik lijk wel gek !

2. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

Dec 29, 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    :) :) :)

Ik eigenlijk niks bijzonders.Alleen in het begin van de zwangerchap at ik heel veel ontbijtkoek.

3. bolletje

bolletje Actief lid

Jan 31, 2007
    223
    0
    0
    Ik ben op dit moment verzot op crackers met kaas en dan vooral 's avonds als ik na het eten na een uur weer honger heb :)

verder kan ik juist niet tegen koffie!Terwijl ik toch echt gek ben op koffie ,misschien normaal wel een koffieleut :)
    Nu kan ik het niet eens ruiken :confused:

4. hironobesh

hironobesh Bekend lid

Jul 14, 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Normaal vind ik frikandellen helemaal jakkie,
    maar nu vind ik ze ineens errug lekker.

5. Niet meer actief

Ik heb zooooon zin om te zwemmen...
    Normaal gesproken haat ik zwemmen...
    Alleen al het idee van de geur van het zwembad, mmmm heerlijk!

6. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp

Grappig, bij mij is het juist andersom. Normaal drink ik alleen maar thee en heel soms koffie, maar nu heb ik echt onwijs veel zin in koffie, vooral wiener melange! Maar ja, moet me inhouden met koffie, helaas... Thee drink ik nog maar heel weinig.

Ik heb verder niet echt een tik of zo, maar wel dat ik merk dat ik zelf verander qua gedrag, ik schrik veel vaker en ben overbezorgd en veel vaker bang dat mensen om me heen iets overkomt. En ik schijn continu aan mijn buik te zitten, tja, ook niet vreemd natuurlijk.

Wat eten betreft heb ik er echt al kilo's sinaasappels doorheen gejaagd, chocola helaas trouwens ook hihi :oops:

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Popcorn...... Heerluk lekker met boter.
    Of alle variant van de mais.

Maiskolf, losse mais, gedroogde mais, kleine maisjes, popcorn.. HIhi heerlijk..

Gekke tikken nee. Limoentjes eten mmhh

8. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

popcorn ja, heb ik nu ook.
    Echt heerlijk!
    Erwin kan s´avonds een emmer voor me meebrengen als ie op huis aan komt hihi....
    En vis vind ik nu ook heerlijk, terwijl ik die eerst echt niet luste.

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik bak de popcorn zelf in een pan met van die maiskorrels en beetje olie en dan poft het vanzelf. Zijn ze nog ene beetje lekker warm en smelt dat boter zo om het popcorn heen.

10. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Ik durf me er zlef niet aan te begeven om popcorn te maken, want dat loopt zeker weten uit op een fiasco :)

11. Dora

Dora Bekend lid

Apr 25, 2006
    762
    0
    0
    douchen...douchen en nog eens douchen..het liefst 3x of meer per dag, bizar niet?

en ijs...heerlijk!

12. marilyn

marilyn Actief lid

Oct 3, 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Daar ben ik sowieso gek op! Alles wat van maïs gemaakt is.
    Ben pas naar de bios geweest, puur en alleen voor de popcorn, de film maakte me verder niet zo heel veel uit als ik maar de grootste bak popcorn kon kopen! :oops:

Gelukkig was de film nog leuk ook! :D

13. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hihi, wij hebben een hele mooie popcornmaker in de vorm van een roze pinguin. geweldig! Ik eet vooral sinaasappels mandarijnen en grapefruits. En gekke tikjes...tja, als je de hele tijd winden laten daaronder kan rekenen....

14. Wendy06

Wendy06 Actief lid

Jun 26, 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    chocolade!

Ik at voordat ik zwanger was bijna nooit chocolade..hihi....

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Douchen! Ik ook! :)

16. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Oh heerlijk kan ook wel 3x per dag douchen en dan het liefst met heel veel douchegel.

En droog beschuit ben ik helemaal dol op nou kan zo een rol per dag op

17. Sijke

Sijke Bekend lid

Misschien dat je met dat kleuren en kleien terugdenkt (onbewust) aan je eigen kindertijd?
    Trouwens, niks mis mee lijkt me.
    Ik heb ook een zwangerschapsboek waarin juist heel erg gepromoot wordt om iets creatiefs te gaan doen in je zwangerschap, daar werd ook kleuren en tekenen bij genoemd!

18. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hahah ja pas maar op! Ik had teveel mais in de pan gedaan. Dus toen het ging poppen bleef het poppen. Mijn hele deksel van de pan werd omhoog geduwd, en ik in paniek waar dat popcorn naar toe moet. Maar uiteindelijk heb ik genoten ervan.

En inderdaad de popcorn van de Bios is zoo heerlijk! Laats heb ik een XXL popcorn, zout en zoet in mijn eentje opgegeten. Ik wou ook alleen maar voor de popcorn..

19. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    FRUIT toen ik zwanger was kreeg ik een onbedaarlijke zin in fruit, pondje pruimen was zo weg, kilo-tje kersen mijn man moest vechten om wat mee te krijgen.
    Appels, sinasappels niet aan te slepen.

En met het ophangen van de was moest ieder kledingstuk met 2 dezelfde wasknijpers opgehangen worden. Niet echt handig als je allerlei wasknippers door elkaar hebt, kleine blauwen, grote blauwen, rode, gele. groene en houten :rolleyes: Manlief werd er helemaal gestoort van als hij de was een keertje opgehangen had want dan kwam ik de knijpers veranderen :rolleyes: ](*,) :c:

Groetjes Anita

20. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

Aug 23, 2006
    1,714
    0
    0
    zuid holland
    Nou als ik dat lees valt het bij mij nog wel mee.. Ook popcorn nl! Heb net weer een zak naar binnen gewerkt :oops:
    O, enne appelmoes

Share This Page