Ik liep van de week bij de AH, en daar verkopen ze mini smeerworstjes! Er zitten 6 mini´s in een zakje, en iedere mini is 20 gram. Net genoeg voor 2 boterhammen. Nooit geweten, en ik eet dus al maanden geen smeerworst meer omdat ik het zonde vind om voor 1 à 2 boterhammen een heel bolletje te kopen. Dus voor de liefhebbers... allemaal naar de appie
dat is handig! ik eet heel af en toe leverpastei maar vond het ook altijd zonde om het te kopen en dan meer dan de helft weer weg te moeten gooien.
Hoi Bij de ah verkopen ze ook kruiden pate ofzo dat is volgens mij biologisch.. Smaakt naar leverpastei.. maar t is kruiden nog iets.. Zit geen worst e.d. in verwerkt is vegetarisch.. gebruiken wij op t werk voor de kids omdat lever e.d. slecht is voor de kleintjes (vinden zij) Ik ben het er niet zo mee eens maar goed.. niet elke dag natuurlijk, maar een boterham met worst 2 a 3 x per week kan toch geen kwaad?! Dus een tip voor mensen die (smeer) leverworst errug lekker vinden misschien? Groetjesss
Das fijn om te weten Ik heb het tot nu toe laten liggen omdat ik het zonde vind om weg te gooien of anders toch maar alles wegwerk! Maar ik denk dat ik het "uit principe" vol ga houden tot het eind (gaat nergens over natuurlijk, maar nu ik het toch al zo lang moet missen! Extraatje voor na de bevalling !)
Smeer worst niet goed voor kleintje ? de vitamina A die er is zitten zijn juist goed. en ja te veel is niet goed. maar het is echt niet slecht
smeerworst is idd slecht voor kleintjes. Een dier slaat al zijn afvalstoffen op in de lever en die eet je dan weer op. Hier legt Stefan Kleintjes kinderdietiste het uitgebreid uit.
de vegetarische leverpastei is prima te eten, net als de veg. filet americain. ik heb er de vorige zw.schap ook op geleefd en nu weer haha
Vond die vegetarische smeerworst en filet zoooo goor! Vond het chemisch smaken, bah! En had me er toen zo op verheugd
je hebt smeerworst EN tuinkruidenpate he? Die laatste vind ik echt heel lekker (ben vegetarier). Misschien dat je deze nog niet geproeft hebt.
Die tuinkruiden pate hebben we op t werk gebruiken we voor de kleintjes. Best te eten.. maar blijf toch de echt smeerleverworst t lekkerst vinden. 1 bh per dag mag.. eet het niet elke dan maar denk wel zo`n 3x per week heerlijk~! Groetjess
ik heb bij beide zwangerschappen altijd leverpastei gegeten en me kindjes hebben er nooit onder geleden, ik eet het nu ook gewoon. Echt niet veel hoor maar ik eet elke dag wel een boterham en me vk zegt dat ik gerust elke dag 2 broodjes mag eten met leverworst, leverpastei enz....
zag ze gisteren liggen. Wat belachelijk duur. 1,34 voor 10 van die dingen, zon grote kost 34 cent... saksische!
Klopt, maar ik vind het gewoon echt zonde om het weg te gooien. Bovendien ben ik dan na 3 bolletjes net zoveel kwijt, dus dan geef ik liever iets meer uit voor portieverpakkingen.
ja maar 3 bolletjes zijn 5 van die portieverpakkingen En als je het open maakt en daarna in een goed zakje doet en dichtmaakt kan je het lang bewaren hoor
Ja, dat doe ik dus niet, vleeswaren moeten snel op of ik kiep ze weg. Met 1 bolletje smeer ik dus 2 boterhammen, vervolgens kan ik de rest weggooien omdat ik het niet meer hoef en er verder niet van gegeten wordt Brrr, zodra er een vies randje aan zit hoef ik het niet meer! (verwend nest, ik weet ´t!)