Smeltmomentje..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lindah, 7 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    S en ik waren net boven. Ik was even op de badkamer bezig en S was op en neer aan het lopen tussen haar slaapkamer en die van man en mij. Ook had ze haar pop van benden meegenomen. Op een gegeven moment was ze wel heel stil op haar kamer en ging ik even kijken.. Ze was samen met haar pop op het hobbelpaard gegaan en haar pop had ze voor zich. Echt zo schattig dat ze haar pop mee had genomen op het hobbelpaard..

Wat zijn jullie 'smeltmomentjes'?

2. IAMX

IAMX Niet meer actief

Als mijn kinderen hand in hand buiten lopen, ik kan daar echt onwijs van genieten.

3. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Ahh lief!

Mijn smeltmomentje is dat als K. huilt grote broer gelijk komt aanrennen met een knuffel en fop om m te troosten.:D

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik kreeg van de week een briefje van 1 van mijn jongens.

Stond op: me mama en ik D zijn 1 wereld, hij wou de naam van zijn broertje er ook bij schrijven maar wist niet hoe hij dat moest schrijven. Op het briefje stonden allemaal hartjes. ja dan smelt ik wel ( en dat weet meneertje ook haha)

5. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Lief mijn broertje knuffel geven

6. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Als ik 's avonds naar bed ga, ga ik altijd bij de kinderen kijken. Heel vaak tref ik mijn zoon in bed bij mijn dochter aan en dan heeft ze haar om hem heen geslagen. Dan smelt ik wel!

En nu zit mijn dochter in groep 3 en krijg ik briefjes van haar: "Liv mama zij is liv ik hou van jou" dan smelt ik ook hoor!

Ik ben geloof ik nogal weekhartig, want ik smelt nogal eens een keer :) Heb ook zulke leuke kinderen! :D :D

7. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Wat leuk om allemaal te lezen!
    En die briefjes die geschreven worden.. echte smeltmomentjes!

8. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Briefje van m'n oudste van 7 aan Sinterklaas. Dat ze dit jaar een zusje heeft gekregen en of hij dat niet vergeet want vorig jaar was ze er nog niet... Smelt :)

9. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    als mijn zoontje kusjes geeft op mijn buik
    * smelt *

10. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    ah wat een moppie!!
    schattig

11. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Mijn dochter heeft vorige week voor 't eerst gelachen en daarna ook nog een paar keer, elke keer weer smelt ik helemaal bij haar lachje, super verliefd op haar!

12. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik smelt als ik mijn moppie van 10 weken wakker maak om 7 uur en ik meteen de grootste glimlach van de wereld krijg 😍

13. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik word zo vaak blij van mijn meiden

Als ik ze heerlijk in bed zie liggen voordat ik zelf ga slapen
    Als ze elkaar kusjes geven
    Als grote zus de jongste helpt
    Grote zus op de kid sit en de jongste in de wagen (naar elkaar toe) en dan keihard lachen beide (de jongste zegt pas een paar woordjes)

14. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Als mijn dochter van 14 maand in een foetus houding in bed ligt; op haar buik, armen en beentjes onder haar getrokken, voetjes gekruist en kontje de lucht in. Zooooooooo lief! En als ze dan wakker word, slaperig hoofdje, heel zachtjes "mama" zegt en die punkharen *smelt*

15. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Als hij na de voeding op mijn schouder ligt met zijn armpjes om me heen.

Of na een lange dag werken , we hem ophalen bij oma en hij gelijk begint te schateren zodra hij een van ons ziet "zucht" :D

Zou zo nog tien kindjes willen haha :D

16. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Z'n lieve stemmetje als hij 'dag mama' zegt als ik ga werken.. Wil dan zó graag bij hem blijven!

17. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ach ja, dat kontje de lucht in "zucht"

18. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Als mijn dochtertje brabbelt tegen me en als ze bij me zit me bril en me hoofd aanraakt en dan zo lief gaat lachen <3

19. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Vanmiddag liep ik met dochterlief in de stad, om de minuut ging haar mondje open en zei ze: "mwaaaah" Ze wilde steeds kusjes dus .. de lieverd. Wel lastig lopen hoor hihi.

20. 2Jessica

2Jessica Lid

3 dec 2012
    67
    0
    6
    Wanneer we hem naar bed brengen en net voor hij in bedje gelegd wordt even zijn koppie op mijn schouder legt en zijn armen om mee heen.
    Of als hij druk aan het spelen is en hij ziet me snel even aan komt lopen en een knuffel geeft. Ahhh hij is zo lief:p

Deel Deze Pagina