Of laatst toen mijn zoon naast zijn zusje van 8 weken op bed lag bij mij. En ze een hele brede lach op haar gezicht kreeg toen ze hem zag en hij tegen haar sprak zo lief!!
Als hij s avonds na z'n fles bij mij in slaap valt. Hij wil niet meer zo graag bij me liggen of bij mij slapen, de wereld ontdekken is veel interessanter en slapen doet hij het liefst gewoon in z'n bed. Dus van dat momentje dat hij s avonds tijdens zijn fles in slaap valt en dan bij 1 van ons nog even verder slaapt vind ik heerlijk en houdt ik er ook mooi nog even in, ondanks dat hij ook prima zelf in slaap kan vallen, geniet ik hier nog zo van Voor je t weet wil ie voor zijn nachtslaap ook gewoon zelf in zijn bed in slaap vallen
Als dl 's nachts wakker wordt en om mij of papa roept. Gelukkig zelden. Ik kijk het altijd even aan en na een knuffel moet ze toch echt weer terug gaan slapen in haar eigen bedje. Vaak huilt ze dan 5 of 10 minuten voor ze weer slaapt, maar soms onderbreekt ze dan even dr gehuil om heel zielig en lief te roepen "mama ben je????" Dan smelt ik ook... en ga ik er toch heen haha