Smeren jullie het brood voor jullie mannen?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

PROEST!!!!!! Whahahaha. Allemaal naar huize Klingel om brood te smeren en opstellen in rijen van 2! :D:D

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *baricadeert deur*

3. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Devilschase, dat is dus precies wat mijn man ook zegt. Maar goed, die van mij zegt ook altijd als we ruzie hebben dat alles wat hier staat in huis van hem is, omdat ik nog niet gewerkt heb. En dan ben je getrouwd! Maar ja, wat wil je dan: geen diploma's, kind die de fles weigert, dan kan je ook nogal moeilijk gaan werken. Maar hij wil dat ik kassa-werk ga doen. En dan heb ik zoiets van: en wanneer moet ik dan mijn diploma gaan halen, want ik wil niet de rest van mijn leven achter de kassa staan hoor. Aan dat diploma wordt nu gewerkt. Ik weet ook: als ik weg ga, zet hij mij met kind, zonder kleding en geld en dergelijke op straat. Heeft hij al eens gedaan, en toen heb ik mijn moeder gebeld (met ZIJN telefoon uiteraard) en die is me komen halen. Heb een beetje meegekregen van hem, maar matrasje/maxicosi voor de kleine kreeg ik niet mee hoor. Anyway, hij is er flink van geschrokken. Daarna goed gesprek gehad met beide ouders erbij en toen ging het weer wat beter. Meneer was nog wel woest dat dochter bij mij op schoot zat in de auto. Maar ja, hij gaf me die maxi niet mee. Nu gaat het weer slechter. Het is ook zo'n vicieuze cirkel. Moeilijk om er uit te komen. En ik beweer ook niet dat ik een engeltje ben en ik weet ook dat we altijd allebei dingen zeggen die we niet menen. Maar ja. Nou ja, hoop dat dingen beter gaan als we verhuizen binnenkort en dan hoop ik ook onafhankelijker te worden van hem, dan heeft hij mij niet altijd zo klem, mocht het misgaan.
    Oke, einde therapiesessie. ;)

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    oei oei mamavanlaura dat klinkt niet best allemaal :(
    wens je sterkte
    (en kracht om jezelf gelukkiger te maken, wat daar ook voor nodig is)

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik doe het wel voor mijn man, hij zelf heb er een hekel aan, hij moet wel altijd vroeg op, maar maak het s'avonds al klaar.

6. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    wat een rare reacties zeg,

ik smeer altijd het brood van mijn man,
    altijd savonds voor we naar bed gaan! dan laat hij de hond uit en smeer ik het brood altijd 8 broodjes mee,
    het maakt hem ook echt niet uit wat erop zit, en zal ook nooit klagen,
    tenzij hij iets echt niet lekker vind, en dan zegt hij het nog pas na 2 dagen haha,

en vaak ga ik er smorgends ook met hem mee uit, dan gaat ze wekker om 5 uur ofzo, dan gaat hij de hond uitlaten en ik ga koffie zetten, schenk koffie in en zet ze tas klaar,
    dan doen we samen nog even een sigaretje en dan gaat hij weg,

en savonds als hij thuis komt, staat ook het eten op tafel!
    tenzij ik zelf ook werk dan eten we meestal bij me moeder,want die past 2 dagen op en dan eten we gelijk mee.

7. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier ook, iedere avond broodjes smeren ( soms met tegen zin ) maar doe het wel :) want anders gaat ie eten halen en je raad het al dat is nooit wat gezonds en het kost dan ook nog eens aardig wat centjes dus achh die 6 boterhammen kost me maximaal 5 minutjes :)

8. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ook staat hier weer iedere avond het eten op tafel voor me mannetje..

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Jeetje mamavanlaura, ik schrik echt wel van je verhaal.....zo te horen geniet jouw man behoorlijk van de zgn. machtssitutatie waar hij jullie in plaatst. Ik krijg het er gewoon koud van. Heel veel sterkte...

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    #290 Wonder 1980, 19 jan 2010
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
    Waaaaaaaaaaaaat kook jij voor je man?? Dat is echt zoooooooooooooooooooooooo 2006!;);)

Hier ook hoor! Vanavond lekker boerenkool meegenomen uit Nederland.....hmmmmmmmmmmmmm

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ik zal t nog gekker maken.
    ik kook altijd voor mn vent, en dan ook nog wat anders dan voor mezelf want culinair gezien verschillen we nogal van elkaar! :p

ik hou van koken, en van hem. slogisch!

wat hij allemaal doet?
    op dit moment t meeste inkomen binnenbrengen, grasmaaien, alle zware dingen, hopsakee.

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Sjowwwwwwww hey!!! Hahahaa....nou mooi toch! Hier ook een ideale verdeling hoor!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    goeso! :)

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mamavanlaura, je zegt dat je getrouwd bent. Toevallig in gemeenschap van goederen? Want dan is de helft van jou. Misschien lullig hoor, maar had hij dan maar onder huwelijkse voorwaarden moeten trouwen. Als je bij hem weg gaat, moet JIJ echt weg gaan en hem dus niet de kans te geven jullie buiten te zetten. Van tevoren dingen regelen, zoals waar je heen gaat en hoe. Alles pakken wat je nodig hebt, zodat je ook niet meer afhankelijk bent van hem. En dan een scheidingsadvocaat (of goedkoper: een bemiddelaar) in de arm nemen en direct de dingen regelen. Pffff... Alles is van hem want hij heeft gewerkt en niet. Wat een onzin. Die eikel verdient geen vrouw en kind! Die moet in zijn eigen sop gaar koken.

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ik denk niet dat hij zelf kookt... ;)

maar het is wel een ernstige situatie.
    typisch geval van ' hij gaat over je grenzen heen ' , maar hoe kan dat? omdat jij dat toelaat.

wens je nogmaals sterkte.

16. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Chips.... Mijn man heeft vanmorgen zelf brood gesmeerd (omdat ik het gisteravond niet mocht van hem :D).
    Had er beter met hem uit kunnen gaan.. heb nu sterk het gevoel iets gemist te hebben ;):D

17. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Oei, mama van Laura... Schrik wel een beetje!!
    Dikke knuffel van deze kant en wens je veel sterkte en wijsheid toe om uit die vicieuze cirkel te komen!
    Liefs!

18. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Compleet offtopic:

Ik haal de condooms en hij de zwangerschapstesten... Is het weer in evenwicht.. :D

(maar natuurlijk niet in dezelfde periode ;))

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahhahahahah dies goed!!!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318