iedereen aan de vredespasta!! @kien: amen @devil: bestekmessen die ken ik niet. wel bestek, en ook messen. niet weer letterlijk gaan.... nemen! *smeert nog een broodje voor devil, nu met humor-salade*
lekkere salade hoor, alleen de nasmaak is wat vreemd. En je zegt zelf dat je messen in de la liggen terwijl mij dat knap lastig smeren lijkt
die nasmaak is zucht-salsa. en wat betreft messen in de la en smeren: een la kan open, en een mes gepakt, nietwaar? niet alles hoeft, zoals ik vanmorgen, ' mise en place ' op het aanrecht te liggen he?
het is officieel, wij begrijpen elkaar niet vandaag! geeft niets. ik ga weg nu, atelieren en (ik durf t bijna niet te zeggen ) beleg kopen. *zoef*
ik heb niet het hele topic doorgelezen maar begrijp dat er weer aardig wat hormonen hebben opgespeeld? Stelletje kattekoppen Ik smeer vaak bammen voor vriendlief maar niet altijd, als ik geen zin heb dan heeft hij pech. (hij is namelijk te lui om het zelf te doen en ik wil niet dat hij het als iets normaals gaat zien) Ik koop 2 hele broden, die smeer en beleg ik , maak er pakketjes van en gooi ze dan belegd en al in de vriezer. 's ochtends als hij weggaat haalt hij wat uit de vriezer en dat is dan ontdooit als het etenstijd is. Hij verse bammetjes en ik hoef maar één keer in de week te smeren.
pfff wat een gezeur over wel of niet smeren van het brood. ik heb het gevoel dat vrouwen die vinden dat je zielig bent omdat je brood smeert voor je man een beetje onzeker zijn over zichzelf. wat maakt mij dat nou uit of ik een boterham smeer voor mijn man. doe toch niet zo moeilijk.
Ik smeer 9 van de 10keer wel zijn brood. Hij moet om 5uur op, en aangezien mijn vriend nogal chaotisch is 's morgens. En de helft vergeet en loopt te stressen heb ik dan zoiets van, dat doe ik wel voor je! Scheelt een hoop minder gestress voor hem en ik kan rustiger doorslapen dan wanneer hij de kamer op komt lopen en vraagt, schat waar is de kaas gebleven? Of schat is dit en dat er nog? Ik smeer zijn brood en kijkt hij zelf maar wat hij lekker vindt om te eten
Whahaa Klingel ... ! Wens je vast een plezierige ochtend morgen met het smeren ! En moet je even zeggen dat vriendlief ook erg moest lachen om je berichtje en ook heeft genoten van de vervolgreacties ! Geweldig! Onze avond is weer helemaal goed! Haha! Overigens...misschien moet ik binnenkort ook eens zijn brood gaan smeren ipv hij het mijne, zo te lezen kan het nooit geen kwaad het eens te proberen ... !
Heb net (nou ja net, een uur geleden ) m'n vriend naar z'n werk gestuurd met een lunchpakketje; 2 dubbele boterhammetjes en een banaan waarop ik 'I love you' heb geschreven. Inspirerend, zo'n topic.
Ahhh luus wat lief En wat een goed idee. Ga ik ook eens doen en dan natuurlijk doen alsof ik dat verzonnen heb