Dat vind hij veel te lastig om op te eten. Een banaan is openscheuren en eten Maar oke ik zal dan wel een drol in de vrom van een hart fabriceren en in zijn trommeltje doen goed? En nu niet mijn idee pikken he
Whahaha gft bak! Lig dubbel! Draak; die suggestie (drol) ga ik toch maar effe links laten liggen denk ik... Wel een heel romantisch, verfijnd idee. Wat dacht je van een appeltje? En dan letters 'I Love U' eruit snijden. Of is dat weer net te veel werk?
Uhm het is in ieder geval niet persoonlijk bedoeld meid! Dat als eerst! Maar de opmerking over de handjes, dat is hetgeen waar ik dubbel om lig gezien eerdere reacties, zou eens kijken of ik een quote-je kan vinden voor je !
Kaatje, Dat bedoelde ik dus. Het dat ie zelf handjes heeft en dan het seks in de keuken gebeuren. En tja dat zat hier nog vers in het geheugen gezien wij dit hier net gelezen hadden. En toen kwam jij nogmaals met de handjes en zei Uhmm85 dus of je het hele topic doorgelezen had, en ik moest meteen dus denken aan boven staande stukje. Hoop dat je nu een beetje duidelijk hebt, dat ik je niet wilde uitlachen oid, maar waarom ik dubbel lag hier ! Liefs, Hanneke!
Hey hallo, ik ben dan een zorgzame doos maar DAT gaat me weer net even tever. Zeker om 04:45 s'ochtends. Kost ook wel wat appels denk ik Misschien toch maar je banaan-idee stelen! Heb je er patent op? Moet ik voor het idee betalen?
Mwuahahahahhaha ik ben sinds vanmiddag niet meer wezen kijken in dit topic, maar heb nu de schade ingehaald (lees: ingelachen)!! Waar zouden we toch zijn zonder humorrrrrrrrrr!!!!
ehm, ik stond vanavond weer zo ontzettend liefhebbend en onge-emancipeerd de klingbroodjes voor klingman te smeren, hak ik met de kaasschaaf mijn linkerduimtop eraf, inclusief halve nagel! getverdemme wat goorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! kortom, ik neem alles terug!!! als de hechtingen eruit zijn, het topje eraf gevallen $ en bedankt voor de voorspelling, slaperige eerstehulp-dok! ) dan durf ik niet meer hoor. zie, zorgzaam zijn is leeeeeevensgevaarlijk! groet van met 3 vingers tikkende klunselklingel.
Ik maak het niet voor mijn mannetje. Ik moet s'ochtends eerder vertrekken dan hij, dus hij heeft meer tijd om het zelf te maken dan ik tijd heb om het voor hem te maken.