Hij koopt zijn lunch in de kantine en ik trouwens ook,...wat een gedoe dat brood smeren,....en ik zou het trouwens ook niet doen. Hij zou het voor mij wel mogen doen.
Heel soms (1 - 2 x per jaar) smeer ik voor manlief een boterhammetje voor in de auto als hij zich bijvoorbeeld verslapen heeft maar in principe doet hij het maar lekker zelf (net zoals strijken! hahaha)
Ik niet voor hem, hij wel voor mij en onze 3 meiden.... Hij staat om 05.00 op, ik om 07.00 dus als ik beneden kom staat alles al gesmeerd klaar!! En de kan met thee ook dus we kunnen altijd zo aanvallen.
@Klingel: ik zei toch al: terug naar de sex in de keuken. Hier wordt, nog steeds, geen brood gesmeerd voor manlief. Niet dat ik het niet wil of vind dat hij het zelf kan. Nee, omdat meneer tussen de middag warm eet.
Sorry, maar moest toch stiekem even lachen! Dat krijg je van sex in de keuken tijdens het smeren van zijn brood. Gelukkig was het je vinger en niet iets anders
Ik smeer elke avond de broodjes voor me ventje zodat hij dat s'morgens niet hoeft te doen, moet elke dag vroeg weg.
Whaha klingel toch! Haha, idd gelukkig niet zijn topje! Voortaan dan maar van die kant en klaar gesneden plakken?