Smeren jullie het brood voor jullie mannen?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

noppe, mag die echt zelf doen. s'avonds na het eten wil die het niet doen. dus doet ie het smorgens zelf maar hahahaha.

2. Emmely

Emmely Niet meer actief

Nee doe ik niet, alleen als hij zich verslapen heeft ofzo.. Maar als ik daar 1 x aan ga beginnen dan denkt ie dat dat de gewoonte is geworden.

3. Daddy J

Daddy J Lid

10 dec 2009
    71
    0
    0
    Freelancer ICT/Commercieel
    Rhoon
    Okay, ik ben echt wel geschrokken van sommige antwoorden.

Ik smeer altijd het brood van mijn vrouw als ze gaat werken.
    Zolang ik thuis ben (driftig werkzoekende) vind ik het niet meer dan normaal dat je zorgt dat je partner die wel werkt goed op weg kan.
    Het is zo'n kleine moeite, en voor je partner een lekker maaltje...

John

4. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

wij werken beide. dus heb smorgens dan wat anders te doen hahah. en als ik vrij ben slaap ik nog lekker. :)
    smeert mijn broodje ook niet (hoeft ook niet ivm werk bij bakker)

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Waarom zou ik iets voor mijn man doen,wat ie prima zelf kan?
    Ik ga toch ook zijn veters niet strikken voor hij de deur uit gaat?
    Iedereen die brood voor zijn/haar partner wil smeren.Geweldig.Maar wij doen alles samen.En hij doet ook geen dingen voor mij,die ik gewoon zelf kan.Ik zou het vreselijk vinden als ie mijn boterhammetjes ging smeren.En andersom is het ook zo.Zo zitten wij gewoon niet in elkaar.Ik begrijp niet zo goed dat je daar van schrikt.Mijn man heeft er echt geen trauma van hoor.En wij doen weer andere lieve dingen voor elkaar.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

De ene keer wel en de andere keer niet.. I.d. niet te veel verwennen!;)

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ook niet hoor. Maaar.... mijn schoonmoeder vindt dat stom, dus nu smeert zij het en gaat mijn vriend het elke ochtend voordat 'ie naar z'n werk gaat daar ophalen.

8. Suzanne68

Haha...nou prima opgelost dan toch :D

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    als wij allebei moeten werken smeer ik onze broodjes. Mijn man doet dan Nathan, aankleden, pap geven enz.. Vaak haalt hij ook nog even de vaatwasser leeg ofzo.
    Zo doen we allebei wat en zijn we in 3 kwartier klaar om de deur uit te gaan.

10. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Hoi!

Wat moeten veel mannen zelf hun brood smeren :$:D
    Dan heeft die van mij wel mazzel... ;)
    Als ik moet werken, drie dagen, smeer ik voor ons allemaal brood, maar vaak helpt ie ook wel..
    Als ik niet werk, doet hij het vaak zelf. Het is hier een soort vanzelfsprekendheid. Sta er eigenlijk nooit bij stil...
    Groetjes!

11. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nee zolang hij mijn brood niet smeert, smeer ik die van hem ook niet.
    Wat ik soms nog wel eens wil doen is het brood eruit leggen uit de vriezer zodat het alvast ontdooit, maar dat komt omdat ik er 20 minuten eerder afga.

Maar nooit van mijn leven dat ik er uit ga om zijn brood te smeren.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Hihi, ja ik vind 't prima hoor. Ik snap alleen niet dat zij zo gek is, ik bedoel maar: hij is 34, hij kan toch makkelijk zelf een boterham smeren.

13. Suzanne68

Volgens mij is het ook minder werk om zelf je brood te smeren,dan het ergens op te gaan halen :D of woont ze heel dichtbij?
    Mannen ;)

14. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Tsja, jij vindt dat normaal... Een ander niet. Mijn man moet erg vroeg op en ik ga dan echt niet met hem mee opstaan om z'n brood te smeren... Houdt niet in dat ik geen andere dingen voor 'm doe..

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Wel redelijk dichtbij, in hetzelfde dorp, maar dan nog lijkt zelf smeren me makkelijker. Achja, we besparen wel op brood en beleg zo ;).

16. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83

Dat doen wij ook haha. Verder bijna nooit. Alleen als hij wat te laat is voor zijn werk.

17. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

nee hoor, smeer zijn brood niet, ik lig dan nog lekker te slapen hihihi.

in weekend maak ik gerust wel zijn brood klaar, maar dan smeer ik die van mezelf ook gelijk (crosaintjes of bolletjes) en als hij tussen de middag thuis komt dan doe ik het ook wel, lekker eitje erbij

18. matje

matje Niet meer actief

ja hoor iedere morgen om 6.00 uur ben ik trouw zijn broodjes aan het smeren
    ook krijgt die verwende man van mij elke week een zelfgebakken cake of taart mee naar het werk.

19. Suzanne68

Hihi....ik vind het echt te grappig dit.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nee ik smeer zijn brood niet. Gewoonweg omdat ik nooit weet wat meneer nu weer op zijn brood wil. Als ik er kaas op doe dan had ie toch liever leverworst gewild en andersom. Nou de groeten dan maar, dan doe je het zelf maar. :D

Deel Deze Pagina