nee smeer nooit zijn bammetjes hoor! Zou ie ook niet willen. Wel als we een dagje uit gaan ofzo. Als we dan bammen meenemen dan smeer ik gelijk voor ons beide. Vaak zegt ie dan ook : Hoeft voor mij niet te smeren hoor! Hoef niks! Maar ik ken hem langer dan vandaag. Als het dan etenstijd is dan jat ie mijn boterhammen. Dus ik smeer wel boterhammen voor hem of ie nou wil of niet
Vroeger deed ik het nog wel eens als ik mijn eigen boterhammen moest smeren. Maar sinds we getrouwd zijn, hahah, smeert ie zijn eigen bammetjes maar Nee hoor, maar hij begon ook nog eisen te stellen dat ie wat anders op zijn brood wilde enzo, dus vanaf toen mocht ie zijn eigen brood smeren. Als hij zich verslaapt ofzo, dan wil ik nog wel eens zijn boterhammetjes smeren.
mijn man's ex smeerde ook altijd zijn boterhammen..toen wij samen kwamen heb ik gelijk gezegt dat ik dat dus niet doe..hij kan dat prima zelf.
weet je wat mijn schoonmoeder altijd deed. Niet de bammetjes smeren hoor maar wel tegelijk opstaan met haar man als ie moest werken. Gewoon om er gezellig bij te zitten. En die goede man stond al om 4 uur smorgens op he pfffff En dan ging ie om 5 uur weg en dan ging zij weer naar bed en rond 7 uur stonden haar zoons op ( toen al volwassen kerels ) en dan stond ze ook op om er gezellig bij te zitten. Pff dan ben je toch gebroken? En de mannen van de familie zijn al niet zulke praters ( behalve schoonpa dan maar ook niet smorgens ) Dus er werd smorgens geen woord gezegd. Nou, gezellig dan hoor
Bammetjes? Wat een verschrikkelijk woord haha. Noemen jullie broodjes echt bammetjes? My gosh, ik vind het zo verschrikkelijk als mensen dat soort woorden gaan bedenken voor dingen haha. Ik smeer mijn vriend zijn brood niet, hij koopt 's middags altijd een paar belegde broodjes bij een lunchroom.
Ik zou wel willen maar mijn man eet op zijn werk s'middags in de lunch room ... dus hoef het niet te doen!
Nee hoor, mag hij lekker zelf doen! Doe het alleen wel eens als hij laat is of het om de een of andere reden even moeilijk zelf kan doen.
Ik doe het best als hij het vraagt, bijvoorbeeld als hij zich verslapen heeft ofzo. (ik blijf thuis nl) Maar hier is het er eigenlijk ingeslopen dat hij sochtends het eten verzorgt (hij maakt dus ook mijn ontbijtje klaar) en ik savonds.
door de week smeer ik alle boterhammen 's avonds al voor de volgende dag. Mijn man doet het in het weekend voor mij als ik dienst heb waarom? weet ik niet is gewoon zo gekomen en wij vinden het makkelijk. En het is een kleine moeite om dat voor elkaar te doen.
Nee hoor, ik denk er miet aan! Dat is toch ook nit fijn ook? Ik heb elke keer iets anders op brood, als iemand anders zou smeren zou ik daar bijv net geen trek in hebben ofzo.
Toen wij nog niet zo lang samenwoonde deed ik het wel. Dan konden we sochtends nog even lekker samen blijven liggen Maar nu? Nee. Dat doed hij maar mooi zelf. Ik smeer ook zelf mijn brood. Dat doet hij ook niet voor mij. (klinkt lekker kinderachtig ) Tenzij ik vrij ben en hij het vraagt, dan wil ik het nog wel doen.
Haha, nou volgens mij heb je een hype voortgebracht want iedereen gaat met je mee. Bammetje.. Bammetje.. Bammetje
Nope dat doe ik niet... Hij neemt s'morgens een sultanatje mee en eet op zijn werk samen met collega's
Ik smeer elke avond mijn vriendliefs brood, vind het echt een kleine moeite. Vind eigenlijk ook echt niet dat ik hem verwen als ik het doe, vind het meer vanzelfsprekend dat ik het doe. En vind het ook leuk om briefjes tussen zn brood te verstoppen!